Gjest Skrevet 29. juni 2006 #1 Del Skrevet 29. juni 2006 1års kontroll....Vegard var 12,7kg 82cm lang...stoooor gullgutt!!! Fulgte kurven sin perfekt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Torpekjærringa Skrevet 29. juni 2006 #2 Del Skrevet 29. juni 2006 Vi også! Nora var 9 kg blank & 74 cm :-) Begynner å komme seg litt nå se :-) Fikk 1 års vasksina også + prevenar vaksina - skrek noe alvorlig stakkars gullet mitt :-) Er litt småslækk & grinete nå i kveld stakkars ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 30. juni 2006 #3 Del Skrevet 30. juni 2006 Dærsken og han er svær, Finnskogbrura!! Så lang??? Får helt sjokk hver gang du har vært på kontroll he,he Herlig godgutt er han da! Rare var at jeg ikke syntes han så så mye større ut da vi møttes! Men han er nok det da, gitt! ) Moro å se at Nora-mor kommer etter også, S! Hun var bare så skjønn da, selv om hun var syk stakkar. Gleder meg til å veie og måle snupsa her, men tar det til uka, så nære bursdagen som mulig ;O) Men ettårskontroll fikk vi ikke før uti september (Grrrrrr!!!). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå