Gå til innhold

Positive tester! :-)

heldige meg07 + en liten til

Anbefalte innlegg

Jeg har ventet på den dagen jeg kan legge inn et innlegg her. Jeg ble gravid helt på tampen av fjoråret og etter at det første sjokket hadde lagt seg, begynte vi selvsagt å glede oss voldsomt! Det gikk ikke så bra, hadde en ma som ble oppdaget i uke 9 pluss litt. Fosteret hadde da vært dødt siden uke åtte. Jeg tok det ganske hardt, og i tillegg kunne vi ikke begynne prøvinga med en gang for jeg måtte få vaksine mot røde hunder først.

Så nå, fire måneder senere sitter jeg her med tre svakt svakt positive tester og er superglad! Dumt at gubben er i utlandet med dårlig mobildekning, men han har da fått beskjed. Det er fortsatt veldig tidlig, har ennå ikke gått over tiden, men jeg kjenner igjen en del symptomer. Og tre tester kan ikke ta feil.

Har blitt lovet god oppfølging av legen min. Heldigvis! Har skjønt at mange andre ikke er så heldige. Jeg måtte komme til han med en gang jeg fikk en positiv test så skulle han gi meg henvisning til ul. For å roe mine nerver som han sa.

Så, lykke til alle dere damer som er her inne! Skal krysse alt jeg har for at alle får oppleve å få et problemfritt nytt svangerskap! (skal i alle fall krysse beina så h*n ikke får kommet ut før om åtte måneder)

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...