Gjest Skrevet 29. juni 2006 #1 Del Skrevet 29. juni 2006 Jeg var hos legen i dag, og vi skulle høre på babyen. Smurte på krem og alt det der, dro den greia fram og tilbake.. Men ingen baby var å høre 3 jeg ble skikkelig på gråten og dritredd for at noe skulle ha skjedd.. er dette vanlig ? jeg blir sprø av å tenke på det, tror jeg må gråte meg til en ultralyd hvis ikke det er normalt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulla84*Julian 15/2-07 Skrevet 29. juni 2006 #2 Del Skrevet 29. juni 2006 ja det er normalt.Man kan ha vansker med ø høre hjertelyden helt frem til uke 13/14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 29. juni 2006 #3 Del Skrevet 29. juni 2006 men jeg VIL høre den! jeg vil vite at alt er bra... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vibeke28(fått to jenter) Skrevet 29. juni 2006 #4 Del Skrevet 29. juni 2006 Skjønner du vil høre babyen din.. Men det er nok altfor tidlig.. Smør deg inn med tålmodig het.. eller så kan du jo få privat ul.. da ser du jo babyen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 29. juni 2006 #5 Del Skrevet 29. juni 2006 tja. får ikke lønning før den 15...argh men jeg tror det er sånn vi bare må ta oss råd til.. rett og slett. ellers kommer jeg til å bli gal i hodet mitt av å tenke på at jeg kaaaanskje har hatt en ma.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Victorials Skrevet 29. juni 2006 #6 Del Skrevet 29. juni 2006 tror ikke det er normalt å høre før ihvertfall uke 12.... mange hører ikke før i uke 14... så jeg hadde ikke bekymret meg i uke 10 hvertfall.. Alt er nok helt normalt skal du se... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vampen og Engelen Luca Skrevet 29. juni 2006 #7 Del Skrevet 29. juni 2006 Helt normalt... Og det kan ta lenger tid enn uke 13-14 her som noen skriver også. På meg så prøvde legen å finne hjertelyd i uke 14-15, og da sa han på forhånd at det var nok tidlig å finne noe. Jordmor klarte heller ikke å finne noe i uke 16, så jeg begynte å få litt dilla.. Men på UL i uke 18 var det både hjertelyd og en sprellende baby! Det viste seg at morkaken min ligger foran, noen som kan virke dempende på lyden.. Så slapp av, alt er nok bra alikevel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 29. juni 2006 #8 Del Skrevet 29. juni 2006 godt å høre... han sa nemlig først at det var vanlig å høre.. og da vi ikke hørte noe så så han vle min frustrasjon, og sa at det var ikke vanlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
glafruen Skrevet 29. juni 2006 #9 Del Skrevet 29. juni 2006 Legene er ikke så veldig flinke til å finne fosterlyden så tidlig...der er nok jordmødrene ekspertene. jeg hørte fosterlyden på min første i uke 9,(husker ikke om det var jm eller lege..) men poenget er at det er så forskjellig, hvordan ligger babyen å sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mintbolle Skrevet 29. juni 2006 #10 Del Skrevet 29. juni 2006 Hørte ikke før i uke 14 hos meg sist jeg var gravid. Avhenger visst av hvordan barnet ligger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
glafruen Skrevet 29. juni 2006 #11 Del Skrevet 29. juni 2006 Det var jordmor som hørte fosterlyd hos meg ,i uke 9+5.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mellus Skrevet 29. juni 2006 #12 Del Skrevet 29. juni 2006 Det kommer ann på hvor morkaka ligger vettu. Ikke noe å bekymre seg for.. Med min første hørte vi det ikke før i uka 17 tror jeg det var... Andremann er som regel litt tidligere sier de.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilah Skrevet 29. juni 2006 #13 Del Skrevet 29. juni 2006 Det lille hjertet i magen min hørte de ikke før etter UL i uke 17, så tipper ca uke 18. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå