Gå til innhold

Blødning fra morkaken

72-modell

Anbefalte innlegg

Hei,

Igår fikk jeg plutselig en blødning. Er i uke 11 med mitt andre barn og ble veldig redd. Ble også svimmel og uvel (kanskje pga frykten?) Dro til legen og han sa det var stor sannsynlighet for spontanabort, siden det var såpass mye blod. Dro hjem og blødde litt mer (tilsammen 3 bind). Hadde ingen smerter og det kom kun friskt blod ut (ikke noe annet). Var på ultralyd idag og ble overrasket da jeg fikk se en aktiv liten fin krabat. Legen sa at hun så at det hadde vært en blødning fra morkaken og at det er sånn som kan skje. Men at alt så bra ut og at det er stor sannsynlighet for at alt vil gå bra. Men jeg blir jo litt redd og lurer på om jeg kanskje vil abortere senere.

Er det noen som har hatt lignende erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde dette i uke 8. Bare friskt blod som kom ut og ingen klumper. Det var helt lyse rødt. Hadde ikke vondt i magen eller noe slikt. Var på ul i uke 9 og alt var kjempe fint. Det de tror er at det kun var blodårer som har sprukket etter som livmora har blitt forstørret. Fikk også beskjed om at jeg lett får blødninger, så det er nok mange som opplever dette. Er 13+4 i dag og ikke blødd noe etter dette. Så alt går nok bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...