Gå til innhold

BIM irriterende

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg må da si at dette innlegget her er no av det mest negative jeg har lest her inne da...

Hvertfall ikke no koselig. Om du syns BIM er så irriterende så kanskje du skulle prøve noen av de utallelige forumene som finnes på nettet?! Vi trenger hvertfall ikke sånne som deg her.

Jeg svarer alle jeg kan jeg. Kommer det spm jeg ikke har peil på og ikke opplevd selv, ja da overlater jeg det til dem som har erfaring.

Det er derfor vi er her, for å dele erfaringer og for å "hjelp" det vi kan.

Enig at en kan bli helt hypokonder av å lese om alle de SA/MA ene som blir skrevet her inne. Men det er jo bare til og ikke lese... Mange innlegg her som jeg dropper og lese... Av den grunn at jeg ikke orker, eller det at jeg ikke har peil.

Om du har vært uheldig og ikke fått svar så trenger vel ikke det gå utover oss? Det er ikke så stor aktivitet her inne, kanskje det er en grunn til at MA/SA innleggene blir her så lenge...

Men det er hvertfall ikke no koselig når noen sprer sånn negativ energi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil ikke involverer meg noe særlig i denne debatten men følte bare for å si noen ord...

Jeg er veldig enig med HI, jeg har også kommentert det flere ganger at kanskje det skulle vært ett "bekymret" forum, der alle slike ting kunne komme ut. Jeg hadde en tråd som heter ALT ER FAKTISK IKKE BARE TRIST OG LEIT, og det ble mange tilbakemeldinger på den, så jeg drar det ikke lenger her.

MEN! Jeg tror de fleste har tatt og skjønt poenget med innlegget. Eneste jeg vil si er at jeg syns vi skal holde oss for gode til å kaste personlig skitt... "Vi trenger hvertfall ikke sånne som deg her" syns jeg faktisk er litt drøyt. Vi trenger alle her! Alle har meninger, og fordi om vi ikke er enige i dem er alle velkomne allikevel! Blir sint og lei meg når jeg leser slik. Mye jeg og irriterer meg over og syns er dumt her inne, men vi kan ta kaste konstruktiv kritikk eller? Vi er voksne mennesker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke det også personlig angripelse?

Jeg mente i grunn at vi ikke trengte sånne negative innlegg som hi skrev. For negativt var det! Virket jo ikke som om hun likte seg her inne, og om hun bare skal skrive skit så trenger vi ikke sånne her. Ingen vil ha negativitet på forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Milde.. om du ikke tok poenget mitt så la det være.

Jeg er virkelig ikke interessert i å krangle! Negativtet er det i hauger, bøtter og spann her. Det må en bare venne seg til. Samme det, var overhodet ikke stygt ment, det var ment som en kommentar at jeg syns det var fælt sagt. Jeg gir meg, blir jo bare krangling jo...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det blir det. :) For jeg må si at jeg ikke tenkte på den setningen på den måten du fremstilte den...

Og vi er forskjellige mennesker her inne som oppfatter ting forskjellig. Jeg opptok det som stygt ment.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

FY F***** Småtrolla... kast så mye dritt du vil... jeg er fillen meg lei av anonym. La ut en link som skulle være hyggelig, men fikk bare dritt igjen. Hvorfor skal folk krangle????? Blir så matt og forbanna av det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ? Vilket innlegg? Tror du jeg er her bare for å lage bråk eller? Jeg skriver min mening der jeg har en mening.

Og om noen skriver no jeg oppfatter som direkte angrip på meg så svarer jeg. Har ikke skrevet no dritt noen andre steder i dag.

Men bare beskyld meg du, tar det ikke så tungt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å... hallo... NEI!!! Jeg gav deg faktisk støtte!! Etter å fått dritt etter meg på ett annet innlegg jeg la inn. JEG HAR DA VIRKELIG IKKE BESKYLDT DEG FOR NOENTING. Kan du ikke lese skikkelig da? Jeg gav deg STØTTE og BEKLAGET at jeg kritiserte for raskt. ETTER at en anonym la inn drittinnlegg mot meg... Offf.. nå gidder jeg ikke mer... håper det var oppklarende. Jeg trekker meg ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du, når jeg leste mitt siste svar så var det ikke ment så negativt. Men det blir jo helt feil tonefall på skriftspråket... :) Så det ikke før nå.

Så beklager at det ble sånn!! :)

Men da har vi hvertfall oppklart dette... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som relativt "ny" på desse sidene, vil eg sei meg både enig og uenig i ting som har kome fram i desse innleggene her. Sa seinest til samboer i går at eg syntest det var veldig mykje det samme som går igjen på desse sidene, og at det var litt negativ stemning. Men.. det er da vel berre til å la være og lese de innleggene? hoppe over det som ikkje interesserer nettop deg, og sjekke ut om nokon lurer på det samme som deg. Mange har poengtert her at man må få lov til å engste seg, og selvfølgelig er det vel det. Alle er me ulike, og opplevd forskjellige ting gjennom livets gang. Da er det godt å dele det med andre. Gjerne nokon som kan vere objektive og. Poenget mitt er at nokon ønsker kanskje lese om andres ømme pupper, mens andre ønsker å snakke om andre ting - ting som opptar ein. Det har vore mykje krangling her inne i dag ser eg, og klarte ikkje dy meg for å koma med eit innlegg. Kan me ikkje alle prøve å støtte kvarandre der me kan, og ikkje gjere kvardagen sur for einannen? Mitt svangerskap er nødvendigvis ikkje likt som ditt, og mi fortid er ikkje lik som din. Me er alle forskjellige, og har forskjellige intr. Håper ingen misforstår meg her no, til tross for litt nynorsk og seint på kveld ;) Men slapp av jenter, og kos deko med spiren, nurket, knerten... Og les det du vil, oversjå det du vil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...