en av hver Skrevet 29. juni 2006 #1 Skrevet 29. juni 2006 Jeg var en tur på jobben i dag, og da var det flere som sa at nå hadde jeg fått fødeansikt. Hadde visst forandra meg masse siden sist de så meg (som ikke er så veldig mange dagene siden). Har hørt noe om hovne lepper før, men ho ene mente jeg var rød og nuppete i panna?? Flere som har fått sånne kommentarer, og har vedkommende da sagt HVA de ser? Og tusen-kroners spørsmålet, betyr det at jeg føder i dag/natt?? (Håpe-håpe..)
Gjest -lilly- Skrevet 29. juni 2006 #2 Skrevet 29. juni 2006 Svigermora mi snakka også om dette "fødefjeset". Hun mente at jeg ikke hadde fått det enda (men at jeg tydeligvis hadde hatt det før forrige fødsel....). Vet ikke helt hva hun mente med det, men..... Skal ihvertfall krysse fingrene for at du føder i natt ) Du er jo 10 dager på overtid, så det er jo din tur nå. Lykke til )
*Annemor* Skrevet 29. juni 2006 #3 Skrevet 29. juni 2006 Jeg har hørt at nesen blir bredere i tillegg til at ansiktet hovner opp, på en måte. Tror det bare er de som ikke har sett deg på en stund som kan se det. Jeg ser på nesen min hver kveld i håp om å se noen forandringer, men nei....Fikk høre at jeg hadde fått fødeansikt sist jeg gikk gravid. Jeg fødte da ca en liten uke etter at jeg fikk kommentaren...... Er i samme båtsom deg, er også på overtid, og det er kjipt. Men snart er vi nok i mål:) Lykke til:)
en av hver Skrevet 29. juni 2006 Forfatter #4 Skrevet 29. juni 2006 En liten uke. Sukk. Da blir jeg jo uansett satt igang...Er jo ganske imponerende at folk ser sånne ting, men veldig spesifikt er det altså ikke. (Da jeg var 11 uker på vei, og ingen visste det, var det ei på jobben som så på ansiktet mitt at jeg var gravid!! Imponert jeg. Jeg var ikke kvalm eller noe som kunne avsløre meg..) Jeg skal håpe litt for dere også :-)
*Annemor* Skrevet 29. juni 2006 #5 Skrevet 29. juni 2006 I og med at du ikke ser selv at du har fått fødeansikt, så kan du jo allerede hatt det i flere dager allerede:) Synes nesten du skal få føde nå, for du hadde tross alt termin seks dager før meg og jeg blir gal bare på tanken å gå så lenge.... Good luck
en av hver Skrevet 29. juni 2006 Forfatter #6 Skrevet 29. juni 2006 Ha-ha, nå fikk du meg til å le, det var deilig. Er nemlig litt små-gal om dagen ja.. Vi satser hardt på din teori, så blir det ikke så lenge til for noen av oss!! Lykke til! (Jeg hadde faktisk mens-termin den 12. juni..)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå