Gå til innhold

Nei,nei,nei


Gjest

Anbefalte innlegg

Off å off å off..Så et innlegg her om nettop folat. Har ikke begynt på Folat, er snart 7 uker på vei!! Shit..er det noen her som har gjennomført et svangerskap uten folat? Eller begynt på det sent? Bekymret nå...Kan man kjøpe det i vanlige dagligvare butikker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mitt første svangerskap gjennomførte jeg ute folat.. Visste ikke om at det skulle brukes engang jeg.. hehehe..

 

Men reis på apoteket i morgen.. Jeg har ikke sett det i butikker her.. Det er ikke for sent å ta dem heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slapp av:-)

Det ble født friske barn før i tiden også!!

Personlig tror jeg ikke det er bra for kroppen at vi putter i oss alt mulig.

Spis et variert kosthold, gjerne mye brokkoli, som inneholder folat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige svangerskap var jeg 11+4 da jeg oppdaget at jeg var gravid. Ikke mye poeng å ta folat i 3 dager. Det eneste var at de spurte på UL i uke 19 om jeg hadde tatt det, og da jeg sa nei sa jm at hun skulle kikke litt ekstra på ryggraden. Alt var helt fint. Kjøp i morgen på apoteket, og ikke stress.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte på noen Gravid tabletter for 1 uke siden. Har ikke vært kvalm en eneste dag, men så starta det. Kvalm 24 timer i døgnet. Så slutta jeg å ta dem for 2 dager siden og nå er jeg ikke kvalm i det hele. Så mitt kjære nurk i magen får klare seg med tran..... :o)

 

Sporta mamma og hun sa hun aldri hadde tatt det og hun har fått 4 velskapte barn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Æ har fått to,og har ikke blidd å ta noe folat da jeg gikk gravid. Mine gutter er nå like frisk og fin de..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også født to stykk uten noe som helst kosttilskudd.

Å har to friske og fine barn på 13 og 9 år.

 

Men jeg er ruger nå på 11 rugedag, og jeg må innrømme at jeg tar folattabletter og multivitaminer nå.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...