Gå til innhold

17.juli-bebi, hvordan er det med deg?


Gjest

Anbefalte innlegg

Er spent på om det har skjedd noe med deg enda? Når et 9 dager siden jeg var på sykehuset med rier og åpning, har ikke skjedd noe enda. Smertene kommer sjeldnere og, så ser ikke ut som det blir noe baby på meg med det første iallfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Hilde M!

 

Siden sist så har jeg vært til en kjapp kontroll grunnet jeg innbilte meg at jeg hadde lekket litt fostervann. Det kunne hun ved en gynekologisk us avkrefte at jeg hadde :( Ellers var jeg spent på noe mer åpning da hun likevel var nedi der og sjekket, men hun sa at mormunnen ikke var avflatet så hun tvilte på at det var bliltt noe mer åpning. (Hun kjente ikke etter da, så det er jo lov å håpe... :)

 

Hatt smerter ca annenhverdag i snitt (sånne som varer et kvarters tid), ellers ikke noe rielignende smerter.

 

Var også til kontroll hos legen, som kunne bekrefte at hodet var festet, men det var det så og si for halvannen uke siden også. Legen mente at hos førstegangsfødende ville det ta to uker fra hodet er festet til babyen kommer, men vet jo det finnes tusenvis av varianter på det. Så ble ikke så veldig klokere...

 

Er ikke så desperat etter å føde nå som forrige helg, blir så skuffet av å være så spent hele tiden, så kuleran godt ned og forholder meg til termin. Ikke misforstå, jeg er klar som et egg...men store forhåpninger blir man så trist av!

 

Hold meg underrettet om din situasjon!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

 

Mine smerter er egentlig helt borte, så har forberedt meg på at det blir 2-4 uker før snuppa kommer. Var på kontroll hos jordmora, hun sa det var vanlig at man var tidlig moden og hadde åpning nedentil, det var bare sjelden man ble sjekka for det og derfor hørte man ikke så ofte om det.

 

Er ikke så utålmodig lenger heller, har fått roa meg og regner meg det tar litt tid. Var bare så gira når det sto på, var da forberedt på at hun faktisk skulle komme snart siden jeg hadde rier.

 

Du får ha lykke til da, si fra hvordan ting går:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...