Anonym bruker Skrevet 29. juni 2006 #1 Del Skrevet 29. juni 2006 Hvilken type dress, votter, luer, undertøy osv... Jeg vil høre hvor dere kjøper alt, synes det er så vanskelig! Snuppa våres begynner i bhg fra høsten av.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5507505-hva-slags-kl%C3%A6r-bruker-barna-deres-i-bhg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 29. juni 2006 #2 Del Skrevet 29. juni 2006 - Regntøy fra Kappahl (best i test) - Vintervotter fra Reima (du får dem blandt annet på Baby Shop og Fru Lyng). De sitter godt, er gode og varme også når man er lenge ute og blir ikke så fort våte. - Dress har vi fra Helly Hansen, men er ikke fornøyd med den og vurderer Troll eller Reima. Helly Hansen sin har gummi fra roma pg ned og blir derfor veldig stiv og ubevegelig når det er kaldt. - På vinteren bruker vi konsekvent ullundertøy fra topp til tå, som releg Janus. - Luer er litt opp og ned. Bruker halselue i ull på vinteren og bomuldsluer + hals når det ikke er så kaldt. - Hvis du har noen flinke strikkere rundt deg er det godt med hjemmestrikket ullbukse, genser og sokker. Vi har flere sett og de er mye i bruk store deler av året. Jeg er ikke så glad i fleece, så jeg foretrekker ulltøy. Tenk klær som er lette å bevege seg i, ikke har snorer og faste hetter, klær som puster og varme vinterklær. I barnehagen er fornuftige klær og sko mange ganger viktigere enn om klærne er fine. På skofronten har jeg funnet ut at vintersko, joggesko, sandaler og innesko må man legge litt penger i. Gå for kjente merker som kan sko for barn. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5507505-hva-slags-kl%C3%A6r-bruker-barna-deres-i-bhg/#findComment-5510470 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå