Gå til innhold

Hopper inn til dere jeg! :-)


heldige meg07 + en liten til

Anbefalte innlegg

Nå har jeg testet og testet og testet og får svakt positivt hver gang, så jeg må vel snart tro på det!

 

Jeg er fire dager før ikm i dag (3 +3) så det er fortsatt innmari tidlig. Litt testemani får vel ta skylden for det. Hvis jeg skal prøve på nytt skal jeg ikke ha noen tester liggende før etter ikm! Nå er jeg nervøs for at det ikke skal klare å feste seg ordentlig og at jeg får tante rød allikevel. Jaja, noe skal det jo alltids være...

 

Hadde en ma i februar og måtte vente med videre prøving i tre måneder etterpå fordi jeg måtte ha vaksine mot røde hunder. Og så klaffa det på første forsøk! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye=) Blir mars på deg også... Husk å meld deg inn der:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk alle sammen! Håper det blir et langvarig og hyggelig opphold her inne! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg og. Testet positivt i dag. cb digital, så jeg håper jeg kan stole på den. Hadde en Ma i vinter jeg også, og klaff på 1.pp her også. Vi er så heldige.

Nå må vi bare kose oss og nyte det, ikke sant.

 

Lykke til videre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye hohoo! Hyggelig med selskap over fra bli gravid :-) Vi får satse på at det er vår tur nå. Blir spennende å følge med fremover!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER!!

 

Så utrolig gøy at du kom så fort etter! Det var jo fort gjort - ferien ga bra uttelling:)

 

Krysser fingrene for at alt går bra og at du blir her inne! Husk at det er svært sjelden noen sammenhenger mellom tidligere SA/MA og flere.. Nå må du bare kose deg med den lille spiren og ikke bekymre deg for mye! (Vet det er lettere sagt enn gjort,men..)

 

Gleder meg til å følge utviklingen! Håper du får ett flott svangerskap;)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...