Gå til innhold

Hva mener dere???????


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Etter To positive tester regner jeg jo mest med jeg er gravid, men jeg skjønner det liksom ikke helt enda..Har ikke oppfattet det helt. Trenger jeg vi gå til legen får å få det bekreftet eller skal jeg stole på to sole klare tester? Dumt spørsmål egentlig men jeg mener, stoler dere på positive tester eller tar dere hos legen/helesøster for sikkerhets skyld? Setter umåtelig pris på svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man må jo nesten bare stole på de testene da. De skal være like sikre som de testene man tar hos legen. Forrige gang jeg var gravid fikk jeg meg legetime i begynnelsen av uke 5 bare for å få bekreftet det og for å få råd av legen om hvordan jeg skulle leve (kosthold, trening etc.) Så jeg skjønner hvordan du tenker, men legen mente også at det nesten var unødvendig å ta test der siden jeg allerede hadde tatt to hjemme.

 

Gratulerer med spiren og lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du vet det er første gang for meg, og jeg skjønner det ikke helt enda, Vet dere hvor mye det koster for folat på apoteket?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ca 80 kr for et glass med folat.. Om jeg ikke husker helt feil da.. kjøpte selv i går.. Husk at det kan stå Folsyre på flaskene da..:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...