Gå til innhold

Okei, hopper på første buss nå...

Anbefalte innlegg

Den bussturen inn til 1. trimester tror jeg at jeg hopper på nå! Testet i går (fem dager før ikm) med cb=svakt positivt. Testet i dag med billigtest med morgenurin=svakt positivt. Testet på nytt i dag med billigtest uten morgenurin=svakt positivt. Så nå kan jeg begynne å tro på det!

Vet det er fryktelig tidlig ennå, helst skulle jeg vært over ikm, men sånn ble det ikke denne gangen. Kanskje jeg har hatt el før enn det jeg trodde. At det jeg trodde var elsmerter kanskje var festesmerter. Eller at jeg rett og slett produserer hcg no innmari fort!

Sender alt det babystøvet jeg kan avse til alle dere flotte damer her inne! ***********************************************************************

Håper flere kaster seg på bussen så jeg får litt selskap på veien. Lykke til alle sammen!

Fortsetter under...

Annonse

Gratulerer så masse:)

Ønsker deg en fin tur over på 1 trim...

Håper jeg ikke kommer så mange busser etter deg-

for tanta har ikke kommet her i gården heller,og tempen er enda høy..

Så det er enda mulig...Men du er uansett i godt selskap,mange koselige jenter som reiste over rett før deg,måtte dere få et fint opphold på 1 trim.

Håper vi andre er rett bak dere i løypa!

Klem fra vilsågjerne:)

Takker og bukker igjen!

Vilsågjerne: Har du tatt flere tester? For dette høres veldig lovende ut! Vet at det er mange koselige jenter som akkurat har tatt turen over, så jeg regner med jeg havner i godt selskap!

Hei snuppelure:)

Jeg testa i dag-negativ den stripsen fra billigtest...

Jeg skal kjøpe cb i byen i dag,tror de er mere sensitive.

Jeg er merkelig rolig i forhold til denne testingen denne pp.

Er vel for at jeg har lurt meg sjøl før...Men denne gangen er det ikke bare uteblitt tante,men også fortsatt høy temperatur....så jeg vet det er håp...!

Klem fra vilsågjerne.

Annonse

Gratulerer så masse! Kos det med svangerskapet:)

Jeg er blitt lovet jobben som reiseleder av vilsågjerne, så det vil nok bli mange avganger i sommer gitt:)

Jeg er ikke gravid ennå, så dere som ble litt stressa nå, kan ta det helt med ro! Det er plass til alle på bussen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...