Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

Var nettopp på do, og så litt rødt i trusa. Ikke mye, men litt...

Har vært et par ganger hvor det har kommet et par dråper rundt EL, har noen flere opplevd det?

Og nå venter jeg på EL igjen i disse dager. Vet ikke akkurat når pga. litt ustabil syklus.

Men hadde sex med min mann i går, og da gjorde det vondt. Hadde tatt en stikkpille mot sopp i skjeden kvelden før, og det var en del igjen. Tror dere dette kan ha noe å si?

At det kan ha blødd litt fordi det har gnisset litt når vi har hatt sex?

Ble litt bekymret nå...takknemlig for svar!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5507429-hjelpliten-bl%C3%B8dning-utenom-ikm/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei!

var det canesten stikkpille du tok? Den som blir litt sand/pulveraktig etter at du har tatt den??

da er det godt mulig det var den + sex som gav deg en liten blødning. Det samme har skjedd meg. Men hvis det blør mer hadde jeg snakket med en lege, sånn for å være 100 % sikker! men det er nok helt i orden med deg altså:)

Tuuusen takk for beroligende svar!

Jeg har hatt en sånn miniblødning flere ganger det siste halvåret/året, og har lurt veldig på dette. Så det er nok mer enn bare denne soppkuren, bare jeg tenker meg omm..;-)

Skal spørre på Gynekologklinikken jeg skal til 14. juli. Gleder meg til å få sjekket meg litt og få noen svar!

Fortsatt god sommer alle sammen! :-))

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...