Gå til innhold

I ettermiddag skal jeg prøve noe nytt...

Anbefalte innlegg

... jeg skal ha min første time med soneterapi og akupunktur. Han som jeg skal til driver med en masse alternativt, men anbefalte soneterapi og akupunktur forde der hadde han mange gode resultater. Det var min frisørdame som anbefalte han, hun kjente 3 stk som hadde blitt gravide etter flere års prøving, som hadde gått til han. Så nå håper jeg av hele mitt hjerte at han kan hjelpe oss også:))) Spennende blir det hvertfall!!

Ha en strålende ettermiddag og kveld damer, kos dere i det fine sommerværet (nydlig vær i østfold hvertfall) :)))

Fortsetter under...

Så spennende - ønsker deg lykke til. Selv får jeg satse på Pergo......(eget innlegg under) neste pp blir i slutten av juli.

Er det i Moss? Kan du spørre ham om han vet om noen i Oslo som driver med det samme? :-) Det hadde kanskje ikke vært dumt å prøve flere ting.....

Jeg så meldinga de først etter jeg hadde hvert hos han Ola, men jeg skal spørre han til onsdagen da jeg skal til han igjen. Ja, han er i Kongensgt i Moss, virket som han hadde veødig peil på hva han drev med:) Så jeg håper dette kan løse problemet våres:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...