Anonym bruker Skrevet 29. juni 2006 #1 Skrevet 29. juni 2006 Vi skal ha en liten ferie i danmark. Men jeg lurer på om noen har noe vi bør kjøpe der... er det noe som er veldig billig framfor å kjøpe det i norge... tenker ikke kjøtt og slikt, men baby utstyr, klær osv... Ev hvor kan det kjøpes?
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2006 #2 Skrevet 30. juni 2006 Var i Aalborg sist uke, og fant en butikk som het noe som "Barnevogn-sentralen"/"Barneutstyr"... noe i den duren, en ganske liten butikk, lå like ved hovedgata som var ei gågate ( jeg bare spurte en ekspeditrise i en butikk om det var en barneutstyrsbutikk i nærheten)... og poenget er: DET ER MYE BILLIGERE ENN HER HJEMME! Kjøpte en vokspose med dundyne inni til 700 kr, de hadde hele startsett ( vogn m/tilbehør + seng) til 2499,. etc etc... + at de hadde en del som vi ikke har her hjemme .Morsomt med noe litt anerledes:) Let på nettet og finn ut om det finnes butikker der du skal, er det ikke det er avstandene korte i Danmark da, byene ligger tett:)
Stine og Ola Skrevet 30. juni 2006 #3 Skrevet 30. juni 2006 Heldigbøtte!! Synes det finnes så utrolig mye fint i Danmark, er veldig glad i dansk design.... Moro å shoppe litt ikke alle andre har, jeg har kjøpt både seng og vogn i Danmark... Vet ikke om det var så veldig mye billigere, men veldig fint! ) Tror nok du kan gjøre noen kupp, ifht pris også.... Kos deg masse og shop i vei!!!
Gjest Skrevet 8. juli 2006 #4 Skrevet 8. juli 2006 Hei. En del ting er billiger i Danmark. Vi har kjøpt en Odder vogn, men det var mest fordi den var størst og mest sikker. Vi kjøpte også Akta Graco bilstol m. base, den kostede 1195,- kr,. og det var full pris. Husk at der ikke er samme størrelse på dyner og trekk, det er forskjellig i DK, S og N og det er selv om det er de samme merker. prøv www.babysam.dk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå