~Maja Mor~ Skrevet 29. juni 2006 #1 Skrevet 29. juni 2006 Søren ta! Fikk jo en halv positiv strek i dag jo! ÆSJ!! Tror ikke at jeg er gravid med mens....har vært gravid 4 ganger før og det har aldri hent meg. Så da går jeg over i 4 pp.
*Anna* Skrevet 29. juni 2006 #2 Skrevet 29. juni 2006 Nei så kjedelig!! Men desverre ikke så mye å gjøre med.. Du får ta på deg joggebukse, kjøpe inn lassevis med sjokolade, og kose deg foran tv'n mens du venter på neste el.
Gjest Skrevet 29. juni 2006 #3 Skrevet 29. juni 2006 Huffsann....jaja,du får komme sterkere tilbake vettø...=) Ny måned ny mulighet...Jeg er nå 13 dager over mensen jeg,3 negative tester å ingen mensen...Fatter ikke dette jeg... KROPPEN ER NOE HERK TIL TIDER!
heldige meg07 + en liten til Skrevet 29. juni 2006 #4 Skrevet 29. juni 2006 Uff, det var kjedelig å høre! Ta vare på deg selv og vær sur i dag, og så ønsker jeg dere bedre lykke neste gang!
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 29. juni 2006 #5 Skrevet 29. juni 2006 Huff da,den møkka tanta hører ikke bestandig på om hun er ønsket eller ikke.Håper du starter med nytt mot på ny pp.Ønsker deg en fruktbar sommer-du skal se det er i løpet av ferien dere får klaff! Klem fra vilsågjerne.
♥♥♥Mamma til nr 2 i Mai-09♥♥♥ Skrevet 29. juni 2006 #6 Skrevet 29. juni 2006 Vet så godt hvordan du har det.....Huff.....Men jeg bare ønsker deg masse lykke til videre med prøvingen.. Håpe den sitter snart... Babystøv fra 1 tri.... jente 77
#Aurora har tre gutter# Skrevet 29. juni 2006 #7 Skrevet 29. juni 2006 uff ja det er noe dritt dere der ja,men men stå på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå