Gå til innhold

Noen som vet? Ang permisjonen

Anbefalte innlegg

jeg gikk ut i permisjon 17 des.valgte 1år . har hørt at pappan`s 5uker er beregnet i de 12 mnd. men hvordan fungerer det når pappan tar ut permisjonen nå. og ikke etter 11 mnd. mange velger jo at pappan tar permisjonen etter mamman har gått hjemme i enten 9 eller 11mnd for å begynne å jobbe..

sånn har ikke vi gjort det ,pappan her skal ta ut permisjonen sin nå i sommer.. Hvordan blir det da? når går min permisjon ut..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5506949-noen-som-vet-ang-permisjonen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

DEt er også mange som gjør som dere.. :-) Når pappa'n tar permisjon etter du har endt din så går jo du bare permanent tilbake til jobb. Men når pappa'n tar permisjon midt i din periode, så skal du tilbake i jobb for de ukene han tar permisjon.. Med mindre du ønsker å ta ferien din de ukene..men da får ikke pappa'n noe tid alene med babyen..

måtte lese en gang til....du valgte et år så din permisjon går ut etter 11 mnd...for pappaens uker er iberegnet de 12 mnd...

jeg valgte å jobbe i den perioden som pappaen hadde perm, vi tok den midt inni sånn som dere her...og da utvida jeg min permisjon med 5 uker...så du har samme dato som du i utgangspunktet fikk...MEN du får ikke penger den perioden han har perm..event må du ta ut ferie...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...