Anonym bruker Skrevet 29. juni 2006 #1 Del Skrevet 29. juni 2006 Har en dårlig dag i dag og trenger nok litt trøst. Belastet vel bekkenet og ryggen for mye i går (uten at jeg gjorde noe helt spesielt), så i dag har jeg j..... vondt. Redd for at det skal fortsette å bli verre, har enda igjen 3 mnd. før junior kommer. Jeg er 100 % sykemeldt og samboer gjør noe av husarbeidet, men allikevel tror jeg at det blir for mye huslige sysler på meg. Skulle så gjerne gjort mer hjemme da jeg "går hjemme" hver dag allikevel, men jeg tror samboer snart må ta over alt - kan jeg forlange det??? Jeg har også en hund som trenger en del aktivisering i løpet av dagen, har så dårlig samvittighet overfor han; ville så gjerne gitt han mer. Stakkar, han kan da ikke noe for at jeg er gravid og har fått denne hersens bekkenløsninga :-( Jaja...det var nå godt å få ut litt. Noen som har noen gode råd til hvordan jeg skal komme meg igjennom siste del av svangerskapet uten at smertene skal fortsette å bli verre??? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5506920-klageinlegg-trenger-litt-tr%C3%B8st-og-gode-r%C3%A5d/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beth med gåsegange Skrevet 29. juni 2006 #2 Del Skrevet 29. juni 2006 Jeg vet åssen du har det. Prøv å se de posetive tingene som feks at det hadde vært verre med snø og is, og dette er antagligvis ikke noen kronisk sykdom. Man har først fødselen som mål og deretter hver 3 mnd etter fødselen blir bedre. Til lørdag skal jeg og et par venniner tilbringe dagen i et av byens spasenter. 200.- for å benytte ute og inne basseng + boble så lenge man vil. Tror jammen jeg skal drikke litt munkholm også for der er bar ved ute bassenget. Om jeg er et syn i badedrakt driter jeg i. Har tre uker igjen til planlagt KS og jeg blir nødt til å fylle dagene med noe posetivt!! TIPS TIL ANDRE!! Tenkt på hva som venter i premie om 3 mnd!! Eller har du barn fra før- så vet du det kansje!!! Det er uannsett, deffinetivt verd det!!!!Lykke til. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5506920-klageinlegg-trenger-litt-tr%C3%B8st-og-gode-r%C3%A5d/#findComment-5508197 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå