Gå til innhold

Er det flere som gleder seg så mye at de bobler over?!

Anbefalte innlegg

Jada,jeg vet det er dumt å glede seg før man i det hele tatt vet at man KAN bli gravide,men, kan man noe annet enn glede seg når man drømmer om natta at jeg sitter å holder den nyfødte ungen?

Å ikke greier jeg å tenke på noe annet heller!Har prøvd å gjøre husarbeid,tatt et bad,vært i sentrum, drevet med hobby å lest..men neida,kun en ting i tankene mine..kan ikke noe for det,men gud som jeg gleder meg og krysser fingre :)

Fortsetter under...

heeeeeei

du høres ut som ei som er veldig lik meg selv... jeg sitter på jobb, har ikke hatt fokus i det hele tatt denne uka.. er nesten litt skremmende.. men er jo så gøy også da!!!

når har du ikm da?+

lykketanker sprees

Stemmer det :o) IKM er Ikke Kommende Mens, altså den dagen du forventer at mensen skal komme, men håper den holder seg langt unna... Det ligger en liste over alle forkortelsene på første-siden, kan være greit å ta en titt der hvis det er mange uttrykk du ikke forstår :o)

okei,takk!

Isåfall,så skal jeg egentli ha mensen på lørdag,men jeg vet ikke helt om det er da den kommer,siden jeg slutta med p-pillene i går. Har hørt at syklusen forandrer seg en god del når man nettopp har slutta...Tenker at vår første pp starter etter mensen,for først da kommer vi til å PRØVE,men skjer det noe før den tid,så skal det bare det :)

Jeg var på jobb igår,å guud timene gikk sakte...jobber på matbutikk,å det ble jo ikke bedre når jeg så alle som kom innom med barnevogner,handla bleier å smokker å slike ting...i tillegg hadde noen mista en bamse som vi har satt i kassa...en skikkelig baby bamse!! Håper jeg er en av de heldige som slipper å vente så lenge!

Jeg vet, jeg vet!!!

Blir jo sittende på arbeid å ikke gjøre annet enn å lese innlegg etter innelegg på denne sida. Nesten litt slitsomt for jeg får ikke gjort så veldig mye av det jeg skulle gjort for å si det sånn.

Men det er så utrolig arti å lese om det å bare drømme seg avgårde til babyland c",)

Men nå har jeg en film klistret til hodet også da som jeg ikke får ut av huet..skjønner ikke helt hvorfor, men sånn er det nå bare...

Er som du sier at uansett hva jeg gjør så ligger de tankene og drømmene latent i det rare huet mitt..hehe...

Jeg er også 20 år og har sluttet med pillene for ikke så lenge siden.

Fikk skuffende nok mensen igår nå da, så nå hopper jeg inn i 2 pp (prøveperiode)

Skjønner du er gira på å begynne ja...det er nokså spennede greier dette her å vanskelig å konsentrer seg om andre ting..

Håper på det beste for oss alle sammen og at vi får mange nusselig vårbabyer/sommerbabyer eller i det heletatt en liten spire i magen c",)

Annonse

så morsomt å se at det er så mange som tenker likedan som meg. Å at det er noen her som er like gammel som meg..for jeg har tenkt mye på at det sikkert er mange som synes jeg er AAAALT for ung..selv om de ikke har noe med det å gjøre.

takk for lykke tiller,å jeg håper også på vår/sommer baby.Det var det jeg var :) Jeg var mamma's lille april baby :)

Jeg også har tenkt på akkurat det samme...at jeg er litt ung i forhold til mange andre her, så derfor er det greit at det er noen i samme situasjon liksom. Selv om det ikke er noen som har med å blande seg inn i våre avgjørelser og beslutninger, så blir det jo litt sånn at man tenker litt på det når man føler seg litt alene om det.

Det er nettopp da det er godt å høre om andre i samme situasjon.

April barn du å ja...jeg å skjønner du. Når har du bursdag da??

Siden det ikke klaffet denne gangen, så kan jeg nå kanskje håpe å drømme litt om et nurk på april måned og kanskje på rundt tiden jeg har bursdag. Det hadde jo vært en fin bursdagsgave da c",)

Jeg ble født tidlig morgen,22. april,86. Jeg fikk faktisk et søskenbarn til bursdagsgave,så det hadde jo vært morsomt med min egen lille perfekte bursdagsgave :)

Vi får bare holde sammen,å drite i alle som har negative meninger om vår alder å barn :)

Wohoo :) vi er 20,vil ha barn og er stolte over det!!!

hehe,kjennes slik ut for meg også sicada!!Har surfet på et tonn med nettbutikker der de selger barneutstyr, å blir bare enda dårliger men det er jo så skøy! Jeg vet med garanti at hvis jeg blir gravid,å i såfall når så kommer jeg til å kjøpe en liten babyting med en gang. To grunner til det: Et minne fra den gangen alt begynte,å skulle det gå galt,så har jeg et minne fra det som egentlig skulle blitt :) For min del er det en fantastisk ide!

Ja samme her! Det er kjekt å se at det ikke er flere som bare har tankene et sted. Jeg tenker på det hele tiden, og drømmer om det om nettene. I natt drømte jeg at alle rundt meg var gravide, bare ikke jeg, heh. Jeg gleder jo meg kjempe kjempe masse, men nå er jeg ikke bare glad lenger når jeg tenker på det, går litt opp og ned. Ikke det at vi har prøvd så veldig lenge 5 pp, men jeg har ønsket meg barn mye lenger. Og nå føles det som det aldri blir min tur, og da blir jeg jo litt deppa, vil bli gravid NÅ!

Annonse

Det er å en grunn til at jeg velger å begynne prøvinga litt "tidlig"..for det kan jo ta litt tid, så da blir jeg nå ikke stresset på grunn av det ihvertfall. Det går nok bra for oss også en vakker dag og den kommer nok skal dere se =0)

Er bare i min 2pp enda jeg da, så jeg har nå ikke lov til å være utålmodig enda..håper dermed at du lykkes snart da rosamor og du også selvfølgelig tinyangel!!

Føler akkurat det samme som deg tinyangel..dermed må vi prøve å følge opp hverandre litt. Det er bestandig litt arti når man kan relatere seg til noen.

Hvor gammel er du da Sicada og hvor langt var du vei når du sa?

Håper du lykkes snart igjen!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...