Gå til innhold

Rare tanker etter utroskap..hjelp meg..!

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei,

et generelt spørsmål til dere? Jeg var desverre utro i begynnelsen av november mot min mann. Angrer som bare f...!! Men får ikke gjort noe med dette nå.

Jeg ble gravid i slutten av januar/førsten av februar, det kan ikke være andre enn min mann sitt da?? Man blir litt tullerusk av dårlig samvittighet og graviditet!

Takk for alle svar!!

Lykke til alle sammen!

Fortsetter under...

hvis du er sikker på at unnfangelsen skjedde i januar/februar så er det selvfølgelig ikke han du hadde sex med i november som er faren.

sædceller kan leve opp til 7 dager, altså så kan unnfangelsen skje så mye som en hel uke etter sex, men ikke nesten 2 måneder etter.

har du vært på ul og er sikker på termin og unnfangelse?

skal uansett godt gjøres at du er nesten 2 måneder lengre på vei enn du tror.

så du kan slappe helt av.

om du har vert utro og holder dette skjult for din mann er du ikke helt klok! det vill komme frem på ett eller annet tidspungt og da sliter du. men det er selvfølgelig mulig å være gravid å sammens med en som man ikke elsker, slik som du er. jeg synes forferdelig synd i deg, tenk å være så ond å så i tilleg skjule det. du kommer til å ha et bad forhold om du ikke forteller sannheten... dårlig samvittighet sier du? ha, du eier jo ikke samvittighet. jeg synes du er rett gjennom ond...

bla bla bla.... Jeg også syntes utroskap er en ussel og dust ting å gjøre, men hallo, skjerp deg a anonym.. .Trenger sikkert ikke deg til å fortelle hvor dust hun har vært..

Var ikke det det var snakk om i innlegget heller, for tittelen på tråden er ikke "hvor ond er jeg".....

Til HI, det er sikkert mannen din som er far til barnet :)

Utrolig sjarmerende innlegg! Skjønner godt at du ikke tørr annet enn å være anonym.

Hva gjør du på denne siden? Kommer du hit bare for å tråkke på andre, slik at du kanskje kan føle deg litt bedre selv? Håper det lykkes, for jeg kan ike tenke meg at noen rundt deg kan føle særlig mye godt for deg...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...