Anonym bruker Skrevet 29. juni 2006 #1 Skrevet 29. juni 2006 skal d være så vanskelig å bli gravid?? er 168cm å 101kg, e d grunnen for at jeg sliter? har vært hos gyn å der va d ingenting så feilte meg, gikk pergo for å se om d hjalp litt (har el hver mnd), har pause mnd nå men vett at den stykke ikm komme på lørdag elr søndag.. korfor bler d isje min tur? er i min 26pp snar 27pp... blir så lei meg
snupsi Skrevet 29. juni 2006 #2 Skrevet 29. juni 2006 Slapp helt av det harikkje nåkka med vekta di å gjøre!! Eg var selv 168 cm høy og 107 kg da eg blei gravid, det må bare klaffe! Bitter unnskyldning, men sånn er det bare...Stå på, å ikke mist motet:-) Lykke til:-)
proud mom Skrevet 29. juni 2006 #3 Skrevet 29. juni 2006 kan det vaere mannen det er noe galt med??? man maa jo faktiskt vaere to stykker for aa faa det til. lykke til
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2006 #4 Skrevet 29. juni 2006 nei, han har vist superbra sæd sier legen gyn sa viss jeg ikke ble gravid på pergo nå så måtte jeg regne me at d ble prøverør.. men få nok bare slanke meg så sitter den kanskje..
Frøya76 Skrevet 29. juni 2006 #5 Skrevet 29. juni 2006 Hei! Det kan dessverre ha mye med vekt å gjøre at man er ufrivillig barnløs. Pga hormonballansen blir anderledes eller at kroppen rett og slett ikke orker bære mer. Jeg er selv tykk sliter og i gang med reduksjon av vekta. Noe jeg også sliter med for å si det sånn.. Skal ikke være lett gitt.. Men- vi får støtte hverandre, og få skrelt av oss disse kiloene som må av før prøverør, så skal du se vi kanskje får en spire under veis helt på egenhånd! )
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2006 #6 Skrevet 29. juni 2006 hei! har en jente på 3år nå, men når eg blei gravid så veide jeg bare 68kg å sleit lenge for å få henne også. vett liksom ikke heilt va grunnen er.. har hatt svigerforeldrene på besøk i ukå nå, å di kjøpte en svære atkins bok t meg ang kosthold å sånne ting, så d va nok for å få ned vekta på meg.. men nå er alle vennene mine tynne, så d er ganske kjedeligt når eg ikke har noen å gå turer med, hater å gå alene for bare håpe at spiren vil sitte snart, siste sjangs e juli mnd så er eg nødt å vente til okt/sept fordi vi skal gifte oss mai neste år lykke til
Gjest Skrevet 30. juni 2006 #7 Skrevet 30. juni 2006 det er vanskelig å vite hvorfor.. kanskje deter vekta, kanskje ikke. trodde jeg skulle slite pga vekta... 126kg fordelt på skarve 1,63cm.. men jeg ble gravid på første forsøk.. håper spiren sitter snart for deg.. er så trasi når folk må slite så lenge.
geisha Skrevet 30. juni 2006 #8 Skrevet 30. juni 2006 tror ikke at vekta har noe å si for alle men for noen så kan d oxo være en faktor...snakket med en venn som er overlege gyn. og hun mente at man har lettere for å bli gravid når man har gått ned 3-4 kg.så d kan jo hende at d hjelper......håper at ting ordner seg for deg...lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå