Johanne B Skrevet 29. juni 2006 #1 Skrevet 29. juni 2006 Uff.. kjeder meg så i dag... sambo jobber dobbelt, så han reiste før jeg våknet og kommer tlbake når jeg har lagt meg.. Så da sitter jeg i Skien og alle andre er jo på jobb de og.. Noen gode tips til ting å gjøre?
Gjest Skrevet 29. juni 2006 #2 Skrevet 29. juni 2006 jeg er alene jeg også. Jeg har tatt en stoooooooooooooooooooooooooor hus vask. Er egentlig ikke noe gøy, men når man først er i gang så går det greit. Skikkelig deilig å være ferdig
Dibber Skrevet 29. juni 2006 #3 Skrevet 29. juni 2006 Kjenner følelesen etter å ha vært sykemeldt siden begynnelsen av mars!!!! Gå inn på viivilla.no og skrap noen skrapelodd. Kanskje vinner du en bok... Gratis å delta. Finn frem bilder som ikke har noen albumplass. Koselig å sortere bilder, samtidig som det er nyttig. Sett deg ut og nyt sommeren:-) Hvis det er fint vær da... Hmmm.. kommer ikke på mere. Jeg har sånn begrenset utvalg i hva jeg kan gjøre pga kynnere og bekkenløsning, så det blir ofte lange dager. Er jo helt kake etter å ha hentet posten liksom... Ha en fiiiin dag da:-)
Johanne B Skrevet 29. juni 2006 Forfatter #4 Skrevet 29. juni 2006 takk for tips.. blir nok ikke noe vasking, men kanskje en bok.. og vannmelon:) ha en flott dag!!
selfangerkjerringa Skrevet 29. juni 2006 #5 Skrevet 29. juni 2006 Bake kanelboller? Gå en tur? eventuelt bort til kiosken og kjøpe is? Hva med å fikse deg balsamicomarinerte jordbær?
Yulia Skrevet 30. juni 2006 #6 Skrevet 30. juni 2006 Brevskriving og tegning er fine hobbyer:) Sorter bilder, kjøp et album og begynn med scrapbooking:)
katti78 Skrevet 30. juni 2006 #7 Skrevet 30. juni 2006 åååhhhh mange goe ideer.....kjeder meg lite da jeg har en 2 åring hjemme...men føler meg ustimulert på noen område.spes emensjonelt og kunstnerisk.lyst åmale et svert lerret men spyr av malinga.uggg.mannen min jobber på rigg.så eeeeeeeeeeeeensom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå