Gå til innhold

Oppfører katten seg annerledes nå...?

Anbefalte innlegg

Så det stod om kattepus lenger ned her, men tenkte å ha en litt annen vinkling. Oppfører katten din seg annerledes mot deg enn den gjorde før? Katten vår har blitt veldig kontaktsøkende mot meg, han kommer og gnir ansiktet sitt mot mitt (og jeg vrir meg unna) og legger seg bastant ned i fanget og på magen. Han har jo vært kosete og kjælen før, men nå er det nesten ekstremt, og samboeren blir nesten litt sjalu! ; )

Så lukter vi noe spesielt som katten synes er deilig nå som vi er gravide?

Fortsetter under...

jeg hadde katt da jeg fikk min datter og den var sånn som ikke skulle kose. Men på slutten av graviditeten satt den oppå meg hele tiden og etter jenta var født skulle den på fanget når jeg ammet henne. Og hvis jeg la henne på gulvet så satt den 20 cm unna henne og kikket.

Den fikk seg et nytt hjem. Viste jo ikke hva den tenkte der den sattt og ble rimelig stressa av den. Den har jo kvasse klør.. *mrrraaauuuu*

så lenge han oppfører seg pent så får han nok bli! hvis ikke har svigermor sagt at han kan flytte opp i bygda til dem, og det er samme svigermor som sa for to år siden at å skaffe seg katt var det dummeste vi kunne gjøre!!

Ja det var jeg som skrev om monsen min.Det er meget mulig du har et poeng der...han var veldig masete før,men da brydd jeg meg ikke,men nå i det siste har han vært om mulig enda mer kosete..

Men så kan de hende at siden jeg er full av hormoner,legger jeg mer merke til det nå enn tidligere..for nå er det jo litt ubehagelig at han skal stå oppå magen min...:)

Vil dere høre noe rart om min katt?

Før lå han alltid i fotenden i sengen om natten. Den siste tiden skal han imidlertid absolutt krølle seg sammen inntil magen min! Nekter å flytte seg tilbake til fotenden. Så der ligger jeg som en "sandwich" med kosesyk katt på den ene siden og kosesyk samboer på den andre siden.

Hilsen pusejenta

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...