Gå til innhold

Lei..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er lei..enda jeg har 4 uker igjen til termin.I dag måtte jeg ta meg fri fra treningen da jeg føler meg kvalm og rar,betyr sikkert ikke at jeg får snart men jeg er iallefall sliten.

Så da burde jeg sikkert ha kjempe dårlig samvittighet for at jeg ikke trener i dag..men jeg tror nok uansett at jeg bør lytte til kroppen min; )

Lykke til dere andre som er lei og sliten,der er vel flere der ute som har gått lengre enn meg; )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Joda, er både sliten, lei og kvalm. Har en uke lenger enn deg å vente, og håper vel egentlig at babyen skal komme litt før. Når det gjelder trening føler jeg at bare det å være på jobb, bevege seg rundt og gå litt i trapper i løpet av en dag er trening nok. Begynner å bli tungt nå....

Lytt til kroppen din da, og tenk på at du og den trenger avslapning og hvile også. Det blir tidsnok den tiden hvor du må amme hele tiden, stå opp mange ganger om natta, løpe rundt og holde styr på den lille smårollingen.

Lykke til til deg også, håper du husker på å legge beina høyt og kose deg litt også. Legg vekk den dårlige samvittigheten:-)

Skrevet

Takk Aga; )

Du virker så god og snill!

Snart er det helg,ser fram til å kose meg med familien.Rart å tenke på at vi som startet ut som to snart er fire.Har ei på tre år fra før av sammen.

Du får ha ei fin helg Aga,takk for oppmuntringen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...