Gå til innhold

Lapraskopi....Noen erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!!

Har nettopp fått time til lapraskopi/kikkhullsoperasjon for å se om jeg kan ha endometriose eller ikke...

Vi har prøvd i litt over ett år nå, men ingen ting har skjedd enda. Tidligere har samboer fått sjekket sædkvalitet, som var helt i orden, og jeg har vært i røntgen og sjekket eggledere/livmor..Alt var åpent og fint.

Denne gangen skal jeg altså kun få sjekket om det er endometriose eller ikke. Det blir ingen "spyling" av livmor med kontrastvæske siden dette er blitt gjort før. :-)

Så lurer jeg på om dere som har vært gjennom lapraskopi kan fortelle litt om hvordan det var? Hva som evt gjorde at dere hadde mistanke om evt endometriose? Hvilken bedøvelse fikk dere? Gjorde det mye vondt? Hvor lang tid etter dette ble dere gravide?

Mange spørsmål, men håper på svar. :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei kvæfjordkaka:)

Jeg kan ikke svare deg på dette,men hjelper deg å dytte dette opp i fall andre kan.Men selv tror jeg kanskje om du ikke får svar her at du prøver å stille spørsmålet på slitersiden.Vet det er flere der som har vært igjennom denne undersøkelsen.Lykke til!

Hilsen vilsågjerne.

Skrevet

Jeg hadde lapraskopi i forbindelse med blindtarmen, og fikk da full narkose. Vet ikke om det var så mye til svar, men men....lykke til i alle fall :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...