Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på hyttetur i helgen. Gleder meg. Mange venner jeg ikke har sett på lenge. Skal bli litt gøy å vise fram magen min til dem.

Men jeg har en liten bekymring. Denne hytta er ved en innsjø. Sommer+innsjø=MYGG. Myggen har en tendens til å like meg godt. Følelsene er IKKE gjensidige. Jeg liker myggen veldig dårlig. Pleier derfor å spraye meg godt med anti-mygg-middel. Men kan jeg gjøre det nå????? Det er jo et eller annet gidtstoff i myggmiddelet sikkert. Kan det være skadelig nå som jeg er gravid??? Noen som vet. Takknemmelig for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

Satt og leste i brosjyre fra Apotek 1, hvor det var oversikt over flere myggsprayer. Stod der at myggspray ikke skal brukes av gravide og barn under 3 år.....

Skal til sjø jeg også, så vet ikke helt hvordan skal holde ut uten myggspray..

Skrevet

Har vært innom apoteket idag. De sa set samme. Ikke myggspray til barn under 3 år og gravide. Så vi får ta på noe langermet på kvelden. Ellers blir vi vel bare mygg-mat!

Skrevet

Hva med å brenne myggspiral og sånne mygg-stearinlys??

Skrevet

Har hørt at Vaseline Intensive Cares Cooling lotion hjelper mot mygg. Kan jo være verdt et forsøk!?

Skrevet

det stemmer - den hjelper! Men husk kjøp den blågrønne flaska, ikke den vanlige hvite. det er den COOLING med aloe vera som hjelper. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...