Anonym bruker Skrevet 29. juni 2006 #1 Skrevet 29. juni 2006 .. der nede. Tar ikke lang tid fra jeg har dusjet, til det lukter ille. Har ellers ingen plager der. Normal, men mye utflod. Har noen andre det slikt? Unnskyld ekle detaljer... men dette er ekkelt, rett og slett.. sterk lukt.. redd for at det skal kjennes gjennom klærne nå i lettkleddsesongen... uff.
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2006 #2 Skrevet 29. juni 2006 Hørtes kjipt ut, Har du vært hos legen? Det kan jo være at du har pådratt deg en infeksjon av noe slag. Man har visst lettere for å få det når man er gravid.
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2006 #3 Skrevet 29. juni 2006 kjenner til det ja, nettopp ferdig med en pencilin kur pga uvi, men er nok soppen som blomstrer, driver å smører meg med canesten, men hjelper lite....
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2006 #4 Skrevet 29. juni 2006 Hei og takk for svar. Men dere som snakker om infeksjoner: Hadde dere ellers noe ubehag? For jeg har ingenting, nemlig. Bare denne lukten....
Happy Ignorant Skrevet 29. juni 2006 #5 Skrevet 29. juni 2006 Husk at luktesansen er betydelig skjerpet under svsk. Kanskje det bare er du som kjenner det. Hvis det er ekstremt eller hvis det har kommet plutselig, så ville jeg nevnt det for legen. Da tar de sikkert en bakterieprøve av deg. Infeksjoner kan være symptomfrie.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå