Gå til innhold

ang MA


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

leser lenger ned på siden -og i flere andre innlegg, at det heldigvis ikke er så vanlig med MA. MEN på meg virker det som om det er ganske vanlig, er jo så MANGE som har opplevd det :(

 

Sitter her med en ekkel følelse i meg, denne gangen har alt vært å annerledes enn sist gang (4 år side) Hadde ikke smerter/ubehag sist, mens denne gangen har jeg stikking el nede i magen/livmoren området. Liksom akkurat som de første sparkene (som det selfølgelig ikke er!! er bare 5+2)

 

Kanskje der er noe galt, skjelve.....og puppene er bare litt ømme :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De stikkingene er sikkert bare livmoren som utvider seg! Kos deg med de ømme puppene, og om en uke kommer det sikkert mere tegn! Jeg fikk kvalmen kastet på meg uke 6! :-(

 

Er snart ferdig med uke 11 (er 11+4 nå) og da håper jeg at det gir seg snart.

 

Jeg har hatt både sa og ma, men det føles mere riktig nå! ;-) (Etter ul da hehe)

 

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...men kan limoren utvide seg hver eneste dag- har slike lette smerter hver dag - da vkser den jo svært så fort :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt en MA, og da hadde jeg ikke noen spesielle smerter eller stikkinger..

Nå derimot er jeg i uke 21, og har både stikkinger, mensensmerter og andre vondter..;)

Så slapp av og nyt svangerskapet.. MA er heldigvis ikke så vanlig!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...