Gå til innhold

Skal på 3D ul på majorstua, noen som har vært der? Var det bra? (samme som skravlesiden)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

http://www.barnimagen.com/forum/thread/5507927

Tror dette var riktig link. Ettersom jeg nettopp leste innlegget tenkte jeg å vise deg det. Ikke vært på 3D-UL der selv, så skal ikke uttale meg! Kun vært der på vanlig gynekologtime for noen år siden, hos dr. Trolle, og han var kjempeålreit. Kanskje du kan be om å få en annen lege dersom det er flere der som gjør 3D, ellers er det vel ikke sikkert at alle får en like negativ opplevelse med denne dr. Molnar heller.

Lykke til iallfall :)

jeg har bestillt tome på majorstua-klinikken i slutten av juli...jeg har ingen erfaringer derfra, men fikk høre om mange som har vært fornøyde, og ett par som var sterkt misfornøyde...

Jeg vil fortsatt prøve den, men jeg kommer til å gi beskjed hvis det er noe jeg reagerer på som ikke er slik det skal være.

Er det dumt av meg å ikke høre på den ene misfornøyde?

Vi var dær i forrige uke, og var veldig fornøyd. Selv om alt gikk veldig kjappt , føler jeg at vi fikk mye informasjon. Tror vi var dær inne i ca 35-45 min. Jeg ville ha gjort meg opp min egen mening og gjort det som føltes rett for deg!

jeg har veldig lyst til å prøve dette, men det er mye penger for noe som kan være en vond opplevelse, slik en beskrev her på denne siden...jeg vil ikke utsette meg eller barnet for noen vond opplevelse og vil heller ikke kaste bort 1500 på en undersøkelse som holder mål. men jeg kommer til å klage hvis jeg ikke er fornøyd, og da mener jeg at jeg ikke kommer til å gå derfra før jeg har fått det slik jeg vil!:P

Annonse

Har sett flere som skryter av Nøtterøy, jeg drar gjerne dit hvis det er bra der. Men nøyaktig hvor er det, eller rettere sagt hva heter denne legen som er så fantastisk? Vil gjerne ha fler opplysninger fra de som har - tusen takk :)

Jeg skal på Nøtterøy mandag, dette var et svar jeg fikk da jeg ba om litt opplysninger. Har ikke hørt om noen enda som er misfornøyd med servicen derfra.

3D ultralyd blir best i uke 24 -30 da barnet har lagt på seg tilstrekkelig til at det ser pent ut, samtidig som det ikke er for stort. Undersøkelsen koster fra 01.06.06 kr. 750,- og inkl. vanlig ultralyd, 3D undersøkelse , bilder og rapport. Hele undersøkelsen spilles inn på DVD. Denne er inkludert i prisen.

Mvh Geir Tveit , spes. med. radiologi/dagl. leder

Adressen er: Danholmen 1, 3115 Tønsberg. Ligger ved siden Active og Badeland, men er ikke flink til å forklare, så skal ikke begi meg ut på det. De forklarer deg nok om du bestiller time.

Tlf nr 33 40 75 83

Tar nok litt mer enn en time fra Oslo, ville nok beregnet 1 1/2 time,men det er nok verdt turen:)

det var ihvertfall meget billig!

Jeg tror nok jeg hadde gått for den jeg også hvis jeg hadde hatt muligheten til å komme meg dit...Vi reiser på ferie til oslo så jeg tror det er lite sannsynlighet for at vi tar en liten tur bortom dit for en ul når vi får det samme på majorstua, vel og merke for den dobbelte prisen.

Du er heldig med den hvis alt er inkludert ;)

balder-klinikken tilbyr ikke film, og timen koster 880, da er ingenting inkludert....syns det er like greit å kunne få film av det også, det er jo noe vi vil se senere og huske tilbake på :)

Annonse

Ah, tusen takk for opplysninger! Da skal jeg jammen dra dit når jeg er så langt på vei.. er straks 18 uker på vei og skal på ordinær ultralyd til onsdag, så litt tidlig å tenke på 3D, men er jo greit å vite hvor det er bra å gå :)

Grue-gleder meg til onsdag, litt redd for at ikke alt er i orden men satser på det. Gleder meg til 3D-UL senere! Det må være så morsomt å ha både bilder og film :)

Lykke til dere som skal nå!

hjelp, må si jeg ble skremt av innlegget til snartpappa2006 i den øverste linken her.

selv har jg bestilt time til 3D ul på nøtterøy om 1 1/2 uke. gleder mg siden jg har hørt så mye positivt om klinikken:)

bor i skien og har over 1 time kjøring...blir jo like langt for dere i oslo:)

og prisen på nøtterøy er jo kun 750,- :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...