Gå til innhold

April: Hehe, noen som husker meg? ;)

Anbefalte innlegg

Jeg vet, jeg vet, jeg vet. Vi LOVTE og ikke forsvinne helt selv om permisjonen var slutt, og dere skulle ikke bli glemt. Dere er ABSLOUTT IKKE glemt, men fy så fort tida flyr om dagen. Jobber til fem de dagene jeg jobber, og da er liksom kvelden der... De dagene jeg ikke jobber, gjøres alt som skulle vært gjort de andre dagene..

Rart i grunn, hvordan man endrer synet på at det MÅ være ryddig og vasket FØR helga (tordag) når permisjonen er slutt;)

Mini har så vidt tatt sine første steg for tre dager siden, det er SÅ stort!!! Går mer og mer hver dag som går. Like stolt som mammaen og pappaen sin:) Gratulerer til Didrik og Maiken som jeg ser også er ferske fotgjengere;)

Tid for Oslo treff snart? Og hva med hemmelig venn? Har jeg mista en runde?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5505385-april-hehe-noen-som-husker-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann du!

Ja eg har latt merke til at du har vore borte - men såg at du var logget på msn en dag, men da hadde eg ikke tid til å plinge på deg.

Så moro med gullet som går nå da... det er veldig stort for både barn og mor. ;)

Eg satt å tenkte på hemmlig venn - for me skulle vel hatt en nå i juni/juli, men det er så mange som er borte så me får ta det igjen i august tror eg.

Håper me ser deg igjen snart. ;)

Hei igjen.

Husker deg jeg. Det er ikke lett å holde på her inne flere timer om dagen når man har begynt å jobbe nei.Og nå som sommeren er her også så vill man sitte ute og kose seg i solen.

Selv har jeg begynt å jobbe deltid igjen,men det er bare på kvelder enn så lenge. Den 14 august begynner siri i barnehagen og jegbegynne rå jobbe fultid igjen den 1 september.Gleder meg litt til å komme meg ut litt og väre en familie på ettermidddagen og kvelden.

Siri har også begynt å gå, så det er full fart hele dagen lang nå nesten.Mamma'n får litt trim i allefall for mhun må springe etter henne hele tiden hehe.

Du får ha en fin fin sommer så höres vi sikkert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...