Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anledningen til at jeg ikke tar betalt for dette er vel fordi jeg ikke føler det er riktig. For det første er jeg ingen lege, for det andre kan jeg ikke garantere at noen blir bra heller. For det tredje er dette på hobbybasis og ikke noe jeg driver med hele tiden. Hvis jeg hadde drivit med healing som yrke og på heltid, hadde jeg vel kunnat ta betalt for det, (noe må man jo leve av) men jeg gjør ikke det.

Hvis noen ønsker å gi meg noe for det jeg gjør er det helt valgfritt og ikke noe jeg hverken forventer eller ber om. Men de finnes mennesker som ikke føler de kan ta ta imot noe uten å få gi noe tilbake, og det kan jeg heller ikke sette meg imot.Det kan skape en ubehagsfølelse hos noen og det ønsker jeg heller ikke.Man må gjøre det man selv synes er riktig.

Hvor jeg fått mine evner ifra vet jeg ikke, men om du spør om jeg er troende så ja, jeg er det. Trur jeg på Gud?? Ja hvis Gud kan definieres som kjærlighet og universalkraft, liv og energier da trur jeg på Gud. Jeg tror på Jesus og at han fantes og dog for oss på korset. For meg var Jesus den tids største healer og hvor han kom ifra er for meg uvesentlig.

Jeg vet også at det ikke er JEG som gjør andre bedre eller blir friske, men noe utover meg selv. Jeg kan tydligvis brukes som verktøy for å balansere desse energiene hos noen ibland ,der hvor de er i ubalanse, og hvorfor det er slik eller hvor det kommer ifra er det lenge siden jeg sluttet å grunne over.

mvh;

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5505309-hei-cat68/#findComment-5512655
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...