Gå til innhold

boblebad, reker og hvitvin...


3pårappen :)

Anbefalte innlegg

Jepp, skal på utdriknignslag, og dette er liksom "hovedtema" det da...

Men kan jeg gjøre noe av dette da? vet at jeg ikke skal drikke, men hva med boblebad og reker??

Også en ting til; Alle skal ha med en ting bruden kan kjenne oss igjen på, men jeg har ikke peiling på hva....! Har gått i samm klasse ungdomskole, folkehøyskole og ett år videregående.

Er det noe lurt som har med skole å gjøre, som jeg kan ta med??

Skal bare være en liten ting.

Please gi meg tips!!!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror ikke boblebad er noe problem. Husker jeg spurte jordmor om det forrige gang, fordi noen sa det var et problem, men hun sa det ikke var det. Jeg trodde heller ikke det var noe problem med reker, skjønner ikke helt hvorfor det skulle være det, da de jjo er kokt, men spiser ikke reker selv, så har aldri tenkt på det.

Jeg var i et utdrikningslag engang, som man skulle ha med noe. Da hadde hun ene med lapper de hadde skrevet til hverandre på barneskolen, men det er vel de færreste som samler på slikt så lenge...

Ellers hadde jo det vært ganske gøy. Pleide dere gjøre noe spesielt sammen, som du kan gi noe fra?

 

Hvis dere hjalp hverandre å jukse på prøver eller tester o.l kunne du gitt henne en "melding" om at hun fikk underkjent ungdomsskolen pga juks, evnt kunne du prøvd å fått en lærer til å skrive under... Men vet ikke om dere var snille og greie hele tiden da:)

 

Var bare det jeg kom på i farta...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei trodde selv også at jeg kunne ta boblebad og spise reker, men så leser jeg her inne da ;o) her sies det veldig mye forskjellig!!!

Tusen takk for gode forslag! Men har nok ikke tatt vare på alle lappene, og juksing.. vel.. det var bare jeg som gjorde det, hehe...

 

Vi hadde den første festen sammen, drakk med sugerør.

Så det kan jeg jo ta med da, problemet er at hun har en ganske religiøs familie, så jeg vet ikke hvordan søstra feks, vil reagere på det...

Lurer på om jeg bare skal satse på at det går bra...

Skikkelig vanskelig detta!!! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bader støtt og stadig i boblebad, og reker spiser jeg nesten hver dag. Elsker det!!! Har ikke vært noe probloem til nå. De er jo kokt. Er når man ammer at man skal ligge unna reker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dropp hvitvin og boblebad, og lang innpå med reker og alkoholfri Clausthaler Sommerøl..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er visst gammel lærdom. Det er ikke påvist at reker fremkaller allergi hos barnet ved amming.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

boblebad øker blodtrykket ditt.. så personer med høyt blodtrykk, og gravide skal helst ikke ta boblebad.. i allefall mere enn 10-15 min. (fikk beskjed om dette fra fysioterapaut)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Badestamp er fy-fy, men er usikker på boblebad.

Det har med bakteriene å gjøre, så da er vel ikke boblebad det beste heller..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringte å bestilte time hos jormor, blir ikke helt klok på dette ;o)

 

Men tusen takk for alle svar!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...