Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var hos jordmor og hun sa at nurket lå med hodet ned. To timer senere var jeg på ul og da var rompa ned..Går det an å ta feil av sånt?? Er jo bare uke 30 da men. Mange som har opplevd bebisen snu seg i siste øyeblikk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke opplevd det selv, men en venninne som nettopp har født opplevde at bebisen snudde seg dagen før han kom ut! Skulle egentlig ha keisersnitt pga for trangt bekken til setefødsel, men så ble det "normal" fødsel allikevel. Tror ikke vi kan forvente oss noe så tidlig som i uke 30 jeg da... Jeg er like langt som deg og min bebis snur seg hele tiden ;-)

Skrevet

Kan hun ha kjent feil? Hos meg trodde både jordmor og lege at hodet var ned, men siden jordmor mot termin ikke var 100 % sikker, ble jeg sendt på ul; seteleie.... Til og med jordmora som tok ul trodde hodet var nede da hun kjente på meg - og så ble hun helt rar da hun satte igang med ultralyden, for det var jo rumpa som var ned...

Tror nok enda den kan snu seg. Det er ei inne på Setefødsel-debatten hvor babyen snudde seg i uke 37! Gå inn på innlegget, for jeg tror hun hadde noen tips der til hvordan babyen kunne snu seg.

Skrevet

Det heter visst seteLEIE-debatten, og innlegget heter "Den hadde snudd seg uke 37!"

Skrevet

samme skjedde meg mej i uke 29!!

Var hos jordmor å hu overbeviste mej å sambo om at hun lå m hodet ned å ville ligge sånn ril fødsel.. Var på Ul samme dag men da var det rompa som lå ned...

Var hos legen om mandagen å han påsto at det var hodet som lå ned han oxo, men da jeg fortalte om det som hadde skjedd i uke 29, forandret han på det :)

Ikke vet jeg.. Men skal ta det opp m Jordmora nestegang vet jeg...

Du ble ikk akkurat no klokere nå men :)

lYkke til i allefall :)

Skrevet

så tidlig er det jo vanlig at babyen snur seg frem og tilbake hele tiden, siden det fortsatt er så god plass! min gutt snudde seg fra sete til hodeleie med hjelp av akupunktur i uke 38 sist. så det er fullt mulig at de snur seg så sent, men sjansen minker jo selvfølgelig.

Skrevet

oja.

ei jeg kjenner fikk fortalt at hodet var festen 4 uker før termin. under fødselen sa hun på sykehuset at hun trudde jenta satt på rompa, selv om jm sa hodet var festet, dama fikk rett, hun låg i seteleie, så det ble full fart keisersnitt på henne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...