tuzza Skrevet 29. juni 2006 #1 Skrevet 29. juni 2006 hei. jeg lurer på når engangstønaden blir utbetalt. har søkt for 14 dager siden. er nå i uke 27 og har termin 3 okt.
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 29. juni 2006 #2 Skrevet 29. juni 2006 Den blir utbetalt etter at du har født,hvis du ikke har søkt om å få den før.Enkelte kan få den før,men vet ikke hva som må ligge til grunn i søknaden for det.
vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 29. juni 2006 #3 Skrevet 29. juni 2006 Hvem som helst kan få engangstønaden før fødsel. Men det eneste er at du må ha kommet over uke 26 i svangerskapet. Leverte du med "et bevis" på at du var fullgåtte 26uker? Det må du nemlig. Enten ærklæring fra lege/jordmor, eller det blå arket du fikk på ultralyden som termin står på. Kan være opp til 3 uker behandlingstid på enkelte trygdekontor, og pengene blir som regel utbetalt på 2 faste datoer pr. mnd. Så da er det bare å vente. Men om det går for lang tid, ville jeg nok hørt med tk om hvordan saken ligger ann
tuzza Skrevet 29. juni 2006 Forfatter #4 Skrevet 29. juni 2006 hvet du di to datoene utbetalingen skjer
vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 29. juni 2006 #5 Skrevet 29. juni 2006 Nei, det gjør jeg desverre ikke. Men det er jo bare å ringe tk å høre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå