Gå til innhold

Bør mannen slutte?

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg strever med å slutte å røyke...Det er ikke lett.....veldig vanskelig faktisk....men det som kan redde meg er at min mann hjelper meg, men han vil ikke :( han synes ikke at det er grunn nok til å slutte....for han vil ikke!! "Du må vel ha grunn nok til å slutte alene" sier han...Jeg sier at det bedre å være to om det enn alene! Men det ser ikke ut til at han bryr seg så hardt om det. " Det skader ikke barnet på noe vis at jeg går ute å tar meg en røyk, men du skader barnet ved å røyke!" Da sier jeg at " Jeg vil slutte, men må ha hjelp, jeg vil være to om dette, dette er ditt barn også, jeg må igjenom det meste i forhold til deg, å jeg synes du kan hjelpe meg!" Men desverre klarer jeg ikke å overbevise han nok til å slutte, til å hjelpe meg.... men dere der ute er vel enig i at det er bedre å være to om å slutte?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5505052-b%C3%B8r-mannen-slutte/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes det høres litt merkelig ut at ikke mannen din vil hjelpe deg å slutte! Han røyker selv, og vet hvor vanskelig det er å slutte å røyke, så da synes jeg han bør støtte deg opp mye bedre enn det han gjør!

Uansett, lykke til med å slutte!

• 3 uker senere...

Etter fødselen blir barnet skadet også av at far røyker... hvis far er med barnet innen en halv time etter han har stumpet røyken, puster han alle de fæle stoffene på barnet. Det verste er om foreldrene ligger på samme rom som barnet og de har tatt seg en røyk før de legger seg... da ligger barnet og sover i den fæle røykeluften... Kanskje dette vil få mannen din til å slutte? ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...