Prestedattra Skrevet 29. juni 2006 #1 Skrevet 29. juni 2006 Litt forsiktig, og famlende... Jeg er 6+1 idag, og føler meg mer hjemme her enn på 1.tri. Jeg var innom der, men dro fort igjen...Var så mange skremmende innlegg. Jeg er ei jente på 36 år. Begynte på Bli-gravid for "100" år siden. Så ble det over 35 og prøver, Sliterne og til sist Assistert befr. Nå håper jeg at det er siste holdeplass her hos dere;-) Noen her inne "kjenner" jeg litt, men det er mest for at jeg har smugtittet:-) Ha en fin dag alle sammen! Klem fra
HMS *endelig mamma* Skrevet 29. juni 2006 #2 Skrevet 29. juni 2006 Hei vennen, og velkommen hit!!!!!!!!!!!!!! :-))) Skjønner følelsen ved å gå inn på 1.tri, ja.. jeg forsvant fort ut derfra jeg også, med halen mellom beina.. ***fnis*** Ha en fortsatt fin dag! Klem fra
Dingeling Skrevet 29. juni 2006 #3 Skrevet 29. juni 2006 Hei.. Velkommen til oss.. håper at du vil trives her.. jeg starter selv på uke 7 i morgen så dette er spennende.. Lykke til..
f i o Skrevet 30. juni 2006 #4 Skrevet 30. juni 2006 Hurra hurra hurraaaaaaa...... Jeg måtte bare snike meg inn med en gratulasjon her også... Jeg har svart deg på "Sliter"-siden, hvor du etterlyste meg. Og som jeg skrev der; jeg er sååå glad på dine vegne! Endelig din tur! *jippiiii* Jeg husker også deg godt fra "100" år tilbake... så det gjør veldig godt i magen at det skal klaffe for oss slitere. Lykke til ) Klem klem
ventos Skrevet 1. juli 2006 #5 Skrevet 1. juli 2006 Hei Mollami:-)) Velkommen hit! KOselig å se at flere "kjente" slitere ankommer dette forumet:-)) Klem fra
Prestedattra Skrevet 1. juli 2006 Forfatter #6 Skrevet 1. juli 2006 Tusen takk alle sammen:-) Det er helt rart å være her...:-)) Skal på UL på torsdag, og jeg må si at jeg både gruer og gleder meg. Slapper nok ikke av litt mer, før jeg har fått se et lite hjerte:-) Må gå og servere noen ferie-gjester (tanteunger;-) kveldsmat, men skriver mer etter hvert. Fio, har svart deg på sliterne:-)
KMB Skrevet 15. juli 2006 #7 Skrevet 15. juli 2006 Gratulerer kjempamasse Mollami. Husker deg godt fra over35. Flott at det har lykkes for deg HURRA! Klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå