Gå til innhold

Nå har guttene kommet!

Caker*fikk to babyer 21.06.06*

Anbefalte innlegg

Den 21. juni ble jeg mor til to nydelige, men bittesmå gutter! De ble forlöst ved keisersnitt nesten nöyaktig tre måneder for tidlig. Dette pga morkakesvikt til den minste. Han hadde da ikke vokst noe särlig på tre uker, og hadde de ikke blitt tatt da hadde lillemannen dödd i löpet av et par dager..

Iver var 1058 gr og 36,5 cm da han kom, og Emil var 484 gr og 28 cm. Så det var noen små karer, men selvfölgelig verdens nydeligste. :)

Iver har ikke behov for respirator lengre, klarer seg med litt motvind i nesen (CPAP) for å holde lungene oppe, greier da å puste selv. Emil ligger med respirator enda, men er stabil og fin. Iver var ute av kuvösa for kos med mor etter tre dager, Emil var ute for förste gang i går - på ukesbursdagen sin. Det var to stooooore öyeblikk for mor og far!

Er veldig trygt og godt å väre her på Ullevål - alle er så dyktlige og rolige, og det smitter over på foreldrene.

Önsker alle lykke til med sine mager - gled dere til barna deres kommer!

Fortsetter under...

Gratulerer så mye!!!!!

Ble passe nervøse her på forumet da vi så at du måtte ta keisersnitt så tidlig! Var godt å få positiv melding fra den stolte far!

Godt å høre at det går så bra med guttene!! Og med mor!

Lykke til videre, og kos dere med alle store og små milepæler!

Hei igjen, og takk for alle lykkeönskninger.

Nå er gutta tolv dager gamle, og alt går fremdeles bra - etter forholdene. Hadde Emil ute til kos utenfor kuvösa på en-ukesbursdagen, og det var virkelig en merkedag. Han er jo så vanvittig liten. Og ja - til du som sa det hörtes skummelt ut.. jeg er helt enig. Men han er jo så fin der han ligger og glipper med öynene og sparker med beina! Og jeg må jo bare venne meg til det.. til han begynner å legge på seg.

Vi er nå innlosjert på Ullevål pasienthotell både jeg og pappaen. Og her blir vi i noen uker enda. Vanskelig å si hvor lenge, de må bare vurdere det når de er stabile nok til å overlfyttes til et sykehus närmere hjemme.

Men det er veldig trygt og godt å väre her, da alle er så rolige og avbalanserte og proffesjonelle.

Vi tar en dag om gangen, og hver dag er en seier! :D

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...