Anonym bruker Skrevet 29. juni 2006 #1 Skrevet 29. juni 2006 Hjelp! Jeg var med å flytte i helgen... fikk veldig vondt i magen (akkurat som det stakk fryktelig på et bitte lite punkt), men ikke noe blødninger... hvor vanlig er det at morkaken løsner litt??? Og kan de evt. finne det ut på UL?? Er kjemperedd, og aner ikke hva jeg skal gjøre... noen med erfaringer? Må være anonym i dag pga dårlig samvittighet
Gjest Skrevet 29. juni 2006 #2 Skrevet 29. juni 2006 Dette har ikke jeg peiling på. men det eneste jeg kan si er å få en ultralyd å sjekke om det er bra.
Ajam Skrevet 29. juni 2006 #3 Skrevet 29. juni 2006 Skal vel mye til at morkaken løsner. I så fall vil du vel begynne å blø. Men du, jeg er ikke sikker. Syns du burde kontakte legen eller jormor. Men ikke beskymr deg, sikkert bare babyn din som ga deg en skikkelig kick off..
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 29. juni 2006 #4 Skrevet 29. juni 2006 Hei du! Tror det skal ganske mye til av anstrengelse før morkaka løsner altså. Men da mamma skulle ha min 3år yngre søster, løsnet morkaka. Hun kjente det i noen dager som rivende smerter i magen - akkurat som et plaster ble revet av litt og litt. Og ikke for å skremme deg, men hun ble lagt inn på sykehuset pga dette - heldigvis - for etter ca 1 uke løsnet hele morkaka, og mamma og min lillesøster holdt på å blø i hjel. Det ble gjort katastrofekeisersnitt i løpet av 5 minutter. det skal sies at dette er 23 år siden og at ULpaprater og kontroller er blitt batraktelig mye bedre siden da. Jeg syns du skulle oppsøke lege/føden om du føler det ikke gir seg - men jeg tror nok at alt er i orden hos deg. Kanskje du bare har strukket deg litt for mye. Da jeg ventet Elias, snudde jeg meg en gang altfor fort i senga og hadde strekksmerter i den ene sida i 3 dager!!! Da var jeg høygravid. Det var skikkelig vondt! Lykke til - og håper ikke jeg skremte deg!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå