Gå til innhold

noen som vet hvor stor fare det er???

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

for å bli steril eller oppleve spontan abort i fremtiden etter å tatt en prov.abort?var hos en veldig grei lege i går og han sa det var ikke stor fare,men faren var der!!!noen som har hatt problemer med noe av dette etter di har tatt abort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

en venn av meg hadde problemer med å bli gravid igjen, men hun ble det til slutt...så det med sekundær stertilitet er nok ganske skjeldent, men det er klart at usikkerheten kommer sterker når sjansen for å fa barn senere minker.

Skrevet

Jeg hadde en prov. abort for noen år tilbake. Men hadde ikke noe problem med å bli gravid igjen (2 ganger) etterpå. Med den første ble jeg gravid igjen 1 mnd. etter at jeg sluttet med pillen. Så jeg tror ikke faren er så veldig stor nei.

Skrevet

Slik som man fremdeles tror at faren for spontan abort ved fostervannsprøve er ca 1%. Den er etter hvert blitt langt langt mindre.

Skrevet

Hvilke kilde har du for det?

Så dokumentar fra klinikk i London, verdenskjent, og der sa de at abortprosenten var høyere enn 1%, og det var i de mest erfarne hender. De sa at mellom 1% og 10% ga et mer riktig bilde av risikoen.

Skrevet

Jeg tok abort da jeg var 22.

Har fått 2 gutter etter det og begge ble unfanget på første forsøk.

Så tror ikke det har så mye å si.

Tror det er vanskeligere for de som har tatt p-piller i 10-15år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...