Gå til innhold

Er det noen som har fått en halv positiv strek???????

Anbefalte innlegg

Tok en test i dag som jeg så var negativ med en gang. Ja ja, 4 pp here I come, tenkte jeg da. Kald og rolig. Men etter noen minutter så måtte jeg jo kikke bare en gang til, og da var det da en halv, ikke så veldig svak, positiv strek... HERREGUD! Så teit! Testen er defekt, eller hva tror dere?

Så typisk meg, må bare kikke en gang til....

Fortsetter under...

Hvis bare halve ruta har fått denne streken ville jeg nok ikke helt stolt på testen, men hvis det er antydning til strek langs hele...?!?

Jeg fikk også en strek opp på cbtesten i går etter en stund. Siden vi tester før ikm er det vel fordi det fortsatt er lite hcg i kroppen.

Jeg ville nok testet igjen i morgen (skal gjøre det selv, stoler ikke helt på to veldig svake tester og fortsatt fire dager til ikm)

Lykke til!

Det er bare på den ene halv delen, men merkelig nok er den ganske klar! RART!

Får teste i morgen da. Har en CB digital liggende, så med den er det jo ingen tvil. Gruer meg nå, for denne lille halve streken er jo LITT oppløftende!

Lykke til til deg òg Snuppelura!

Er kontrollstreken på din halve positive test i orden? Det var litt rart med en halv strek ja,. Test igjen om en dag eller to du!! Jeg krysser fingre for deg.. Og er enig i at en halv positiv strek er jo litt oppløftende..

Klem fra

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...