Pingo Skrevet 29. juni 2006 #1 Skrevet 29. juni 2006 De siste dagene har jeg hatt en intens gnagende og øm følelse akkurat der det nederste ribbeinet er (under puppen liksom). Det er utrolig slitsomt, gjør vondt og er faktisk vanskelig å sitte normalt uten at det "gnager" hele tiden. Jeg har faktisk ikke kjent spark i ribbeina, men overalt ellers i magen, spesielt mye på sidene i det siste. Men kan denne plagen komme hvis bebisen bare ligger og "gnager" oppunder ribbeina? Hvordan kjennes det i såfall ut? Jeg har ingen annen forklaring egentlig, det er bare det at siden jeg ikke har kjent SPARK akkurat der, skjønner jeg ikke helt hva som kan irritere så voldsomt. Men det er veldig ubehagelig og jeg har problemer med å sitte normalt på jobb... :-p Håper noen skjønte hva jeg mente og kan dele sin erfaring med en plaget stakkar... ;-D
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2006 #2 Skrevet 29. juni 2006 Kjenner meg igjen her ja. Sparkene kommer for det meste på siden, men hun har uten tvil flyttet seg opp under puppen. Jeg har fått blåflekker under ribbena, der det er onnest. Så det er sikkert normalt.... Jeg sliter med å sitte på jobb og ikke minst i bilen. Men nå er det bare 2 uker igjen før jeg tar ferie og permisjon så jeg overlever vel :-) Tine(termin 16.08.06)
Pingo Skrevet 29. juni 2006 Forfatter #3 Skrevet 29. juni 2006 Huff, stakkars deg også ;-) Det er jammen ikke godt, jeg har faktisk skikkelig vondt! Ser hele tiden etter blåmerker, men jeg ser ingentnig. Men det verker liksom hele tiden, på samme stedet. Veldig irriterende og slitsomt. Håper hun snur seg igjen snart, så kanskje det letter på trykket ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå