AngelBM *6.juli* Skrevet 29. juni 2006 #1 Del Skrevet 29. juni 2006 Sitter her og ser at det er flere som har fått allerede. Blir helt rar og kjenner tårene presse på.....gode tårer. Håper så innerlig at babyen min også har lyst til å komme seg ut snart......... Jeg vil også holde et lite nurk i armene mine nå!!!! 7 dager igjen til termin!! Er vel bare å smøre seg med tålmodighet en stund til ja..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sjettejuli Skrevet 29. juni 2006 #2 Del Skrevet 29. juni 2006 vi må nok det, jeg tar det helt med ro egentlig-føler det er leeeeenge til ennå. termin samme dag som deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullbærta Skrevet 29. juni 2006 #3 Del Skrevet 29. juni 2006 Har også bare 7 dager igjen, og det er jo ingenting! Hva er vel 7 dager fra eller til i den store sammenhengen :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 29. juni 2006 #4 Del Skrevet 29. juni 2006 Jeg har enda 26 dager igjen, gleder meg vannvittig til å få møte vesle snuppa mi. Prøver å kose meg den siste tida jeg har alene med snuppa på 2 år, men merker jeg er litt misunnelig på de som har født. Men, er snart min tur og da:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå