wicca Skrevet 29. juni 2006 #1 Del Skrevet 29. juni 2006 Noen som vet dette? Jeg skal å ta noen prøver for å se om det er nødvendig med fostervannsprøve og da skal jeg og ta UL, lurer på hva jeg må innstille meg på, liker best utvendig UL jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
72-modell Skrevet 29. juni 2006 #2 Del Skrevet 29. juni 2006 Hei, Jeg er 11 uker på vei og hadde innvending ultralyd idag. Tror det er ganske vanlig fram til uke 14-15. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turbomamma Skrevet 29. juni 2006 #3 Del Skrevet 29. juni 2006 Du kan spørre om utvendig. De kan prøve det først, men om det er vanskelig å se noe, så skjønner du jo at du må "til pers"... Om du er slank så er det fullt mulig å se noe ved utvendig ul i uke 11. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2006 #4 Del Skrevet 30. juni 2006 Innvendig var ikke så skummelt som jeg hadde trodd, så det trenger du ikke grue deg for isåfall. Hadde på meg skjørt, og jeg tror knapt legen så "inn der" i det hele tatt. Førte bare opp det ultralydapparatet, og så var all fokus på skjermen. Ikke vondt eller noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå