Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei på dere...

Denne pp som er min 9'ende. Har jeg begynnt hos Homopat. Tar Homopat medesiner, og akupungtur.

Har også begynnt med Progreston krem som skal benyttes fra ca en dag før eggløsning.

Jeg har en syklus på ca 31 dager. Og har alltid hatt eggløsning rundt den 15-16-17 hver måned.

Vi har hatt sex fra dag 10 og annen hver dag.12-14-16, og skal også i kveld.

El-slim begynnte på dag 15, og var i 3 dager. Men ingen utsalg på el-test.

Jeg begynnte å teste meg meg el-tester fra dag 15. Og i dag er jeg på dag 18. Men ingen stigning på CB sin el-test. Skjønner ikke det her. Om jeg ikke får El, så får jeg jo heller ikke mensen... Eller er det jeg som har misf.alt.....

Kan noen hjelpe meg med å forstå....?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5504053-f%C3%A5r-ikke-eggl%C3%B8sning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! kanskje el er forsinket?? Noen ganger kan det jo være at el uteblir uten at det er noe galt. Men uansett er det jo irriterendes at en ikke finner el. Fikk heller ikke utslag på el i denne pp, men koste oss likevel og håper det skjer et under:)

Om du får mensen eller ikke? jeg har fått mensen hver mnd jeg,men vet jo ikke om jeg bestandig har hatt el heller da.

Noen som vet?

hmmmmmmm....kanskje det ikke var el-slim? Føler jeg er litt negativ nå, men som sagt, jeg vet egentlig ikke,mener bare å ha hørt som skrevet over... Og mengden slim/utflod varierer jo fra dag til dag.. Nei, ikke godt å vite dette... Du må nok bare smøre deg med tålmodighet... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...