Gå til innhold

Hvert på 1 kontroll


Håper(2sa+1gutt07+3sa)

Anbefalte innlegg

Hei

 

Var på første legekontroll igår, men fikk ikke så mye ut av det egentlig. Ho gjorde ingenting utenom å srive et brev til gynokolog slik at jeg skal få tidlig ul, etter at jeg har spurt siden jeg har hatt 2 sa er tidligere.

 

Lurer på en liten ting: Jeg er nå 10+5 og de få symptomene jeg hadde er borte. Er det andre enn meg som har det slik?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har det akkurat på samme måten..Føler meg ikke skikkelig gravid mere..Kvalmen har forsvunnet, magen har stagnert ( den var sikkert bare oppblåst tidligere), men puppene er der enda for å si det sånn.. Er nå 11+6 med mitt andre barn, og jeg kan liksom ikke huske at det var sånn her med mitt første..Da var jeg liksom gravid hele tiden hvis du skjønner..:) Nå sitter jeg bare og venter til vi skal på ferie, for dagen etter vi kommer hjem har jeg min andre kontroll, og da får vi forhåpentligvis høre hjertelyden.. ( det var for tidlig sist, da var jeg 10 uker)

Håper bare alt er som det skal..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var gravid første gangen var jeg uggen fra uke 6 til uke 10, da begynte uggenheten å forsvinne.. Så fra da av kjente jeg meg ikke så veldig gravid lenger.(Men det var jeg, jeg har en vakker liten 16mnd jente til å bevise det ;0...) Kan ikke helt huske åssen puppene var, i uke10 men siden jeg ikke husker det så godt så kan de ikke ha vært så veldig vonde....

 

Nå er jeg bare 4+3, så jeg venter liksom på litt mere symptomer. Kjenner ganske lite enda.. Bare litt mensenøm av og til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...