Gå til innhold

Hvert på 1 kontroll

Anbefalte innlegg

Hei

Var på første legekontroll igår, men fikk ikke så mye ut av det egentlig. Ho gjorde ingenting utenom å srive et brev til gynokolog slik at jeg skal få tidlig ul, etter at jeg har spurt siden jeg har hatt 2 sa er tidligere.

Lurer på en liten ting: Jeg er nå 10+5 og de få symptomene jeg hadde er borte. Er det andre enn meg som har det slik?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5504033-hvert-p%C3%A5-1-kontroll/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har det akkurat på samme måten..Føler meg ikke skikkelig gravid mere..Kvalmen har forsvunnet, magen har stagnert ( den var sikkert bare oppblåst tidligere), men puppene er der enda for å si det sånn.. Er nå 11+6 med mitt andre barn, og jeg kan liksom ikke huske at det var sånn her med mitt første..Da var jeg liksom gravid hele tiden hvis du skjønner..:) Nå sitter jeg bare og venter til vi skal på ferie, for dagen etter vi kommer hjem har jeg min andre kontroll, og da får vi forhåpentligvis høre hjertelyden.. ( det var for tidlig sist, da var jeg 10 uker)

Håper bare alt er som det skal..

Da jeg var gravid første gangen var jeg uggen fra uke 6 til uke 10, da begynte uggenheten å forsvinne.. Så fra da av kjente jeg meg ikke så veldig gravid lenger.(Men det var jeg, jeg har en vakker liten 16mnd jente til å bevise det ;0...) Kan ikke helt huske åssen puppene var, i uke10 men siden jeg ikke husker det så godt så kan de ikke ha vært så veldig vonde....

Nå er jeg bare 4+3, så jeg venter liksom på litt mere symptomer. Kjenner ganske lite enda.. Bare litt mensenøm av og til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...