Gå til innhold

Testet igjen i dag!

heldige meg07 + en liten til

Anbefalte innlegg

Er fire dager før ikm i dag, testet i går med cb og fikk opp en supersvak strek etter en liten stund (innenfor de lovlige ti min, men den ble helt klart tydeligere etter ti min). Testet igjen i dag med billigetester.no's test og også her fikk jeg opp en supersvak strek etter at det hadde gått litt tid (fortsatt innenfor de lovlige fem min, men her var det nesten litt på grensa).

Oj! Sier nå jeg bare! Er fortsatt ikke helt sikker på at det ikke er synet som konspirerer med hjernen fordi jeg gjerne vil se en strek men... Det hadde nesten vært for godt til å være sant hvis vi klarte det nå, i første pp etter ma i februar! Tester igjen i morgen for å være sikker, og sikkert dagen etter der også. Og håper og tror at tr ikke kommer om fire dager, da blir jeg skuffa!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5504010-testet-igjen-i-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er gravid!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! så gøyt

Selv så tok jeg en billigtest 4dager før ikm,, den ble helt hvit, men jeg kunne liksom ane en skygge under det øverste laget i testen om du skjønner.. Tok en ny test samme merke dagen etter = 3 dager før ikm,, fikk en suuupersvak strek.. Tok dermed en CB også og den ble det et nydelig deilig kryss på!! Så stol på testene du har fått... Du er gravid du snuppelura.... Gratulerer så masse....

Klem fra

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...