solstjernen - seksbarns mor Skrevet 28. juni 2006 #1 Del Skrevet 28. juni 2006 klage meg ... Eg har ikke sovet skikkelig på 2,5 uke... men eg er ikke trett heller. Tror eg er blitt vandt til å sove lite. Eg er trett i 18-19 tiden - midt i kvelds stellet. Men om eg legger meg i 22 tiden så ligger eg å vrir meg til LillePia våkner i 24 tiden. I går kveld/natt var eg også en tur innom mellom øktene - men så måtte eg brått gå og fikk ikke gjort det eg skulle... så eg får klage nå da... hehe. Men eg må også slutte å natt amme igjen - for nå som hu har slitt så fælt med desse jekslene sine så har eg gitt meg og gitt henne puppen for da sovna hu lettere - inntil meg da hver natt. Så nå måtte eg slutte og det liker ikke snuppa nei. Men det gikk så fint sist... etter 4--5 dager så gikk alt av seg selv. Eg må bare minne meg selv på det for ellers hadde eg nok gitt opp allerede i går... Nå to netter uten amming... det er en start. Og så måtte mann min da ødlegge alt i kveld. Han la seg i 22 tiden og våknet av snuppa da hu var sintest og skrek en del. Han gikk inn til henne og tok hu opp, da eg kom meg opp så kjefter han på meg "om eg ikke hadde den f... babysitteren på" Eg bare rista på hodet og sa at dette var normalt når mammen ikke vil gi jenta hans pupp. "ehhhh" ja da ble han lang i maska og gav henne til meg. Noe som gjorde alt mye verre... Så nå har me holdt på i 1 1/2 time. Hun er stille i en 5-10 minutter, men så begynner hu igjen. Eg har smurt gommer, kost og duller. Inn og ut hele tiden... det rareste av alt er at eg er ikke trett. Jaja - der begynte hu igjen gitt... 9 minutt siden det ble stille... ;| Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
summer85 Skrevet 29. juni 2006 #2 Del Skrevet 29. juni 2006 får håpe det snart går over =) Vil bare ønske deg lykke til, å husk på å tenk på hvordan det var sist gang, for da holder du sikkert motet oppe =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå