Anonym bruker Skrevet 28. juni 2006 #1 Skrevet 28. juni 2006 regner med dere alle her har barn født i april 2005, hehe.... så lurte egentlig på om det var mange inne her osm er gravide? jeg har lyst på en til.. men vet ikke om det er for tidlig?? vanskelig detta.. har en gutt som er født 8 april 05. hvor langt er dere evt. på vei?
hege_d Skrevet 10. juli 2006 #2 Skrevet 10. juli 2006 Jeg skal ha nummer to den 19 september - da er førstemann ca 18 måneder Tror vi er en 5-8 stykker her inne som er gravid igjen - muligens mange flere, da det er litt tid siden jeg har vært her sist...
Kristin* Skrevet 10. juli 2006 #3 Skrevet 10. juli 2006 Vi har en som er født 18. april, og vi skal prøve å lage en til, til høsten..... Spennende!!
Lykketrollet 05♂+06♀+10♀ Skrevet 11. juli 2006 #4 Skrevet 11. juli 2006 Jeg er :-) Nå er jeg fem måneder på vei. Om det er for tidlig er jo vanskelig å si, det finns ulemper og fordeler med alt. Jeg er mer sliten i kroppen denne gangen, og har fått bekkenløsning, noe som nok delvis skyldes at de er så tette. Men det hadde jo ikke blitt bedre å vente til småen var to, og så bare rundt på en tung to-åring med bekkenløsning... Jeg er veldig fornøy med slik vi får det nå, men har sagt jeg vil ha "en pause" etter denne for kroppen sin del. Jeg har forresten en gutt som er født bare en uke etter din :-) Lykke til med "planlegginga" da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå