summer85 Skrevet 28. juni 2006 #1 Del Skrevet 28. juni 2006 tenkte jeg skulle stikke innom her en tur.... er sjelden innom her, holder meg for det meste inne på skravlesiden jeg da... skjer det noe spennede inne her eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 28. juni 2006 #2 Del Skrevet 28. juni 2006 Ja her er det mange april mødre med barn som holder liv i klubben. Det skjer litt hver dag... kanskje ikke så spennende, men det er moro å se hvordan andre har det som har barn på samme alder. Snakker om det meste me! Kjekt å se at du tar turen innom her og håper selvfølgelig å se deg igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ApriIbaby Skrevet 29. juni 2006 #3 Del Skrevet 29. juni 2006 Så koselig at du kommer inn til oss en tur! Har lagt merke til deg på Skravlesiden...og lurt på om ikke du har et aprilbarn. Håper også å se deg oftere her inne. Veldig koselig gjeng. Vi blir liksom litt bedre kjnet her inne da det ikke er så mange. Du er hjerelig velkommen til å "joine" oss! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
summer85 Skrevet 29. juni 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 29. juni 2006 tusen takk begge 2, skal nok prøve å holde til litt mer her ja.... har egentlig aldri tenkt på at det finnes en aprilklubb,,, ja jeg har en gutt som er født 8 april =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 29. juni 2006 #5 Del Skrevet 29. juni 2006 Vet ikke om du hr sett på fødsels listen - men eg er da snikmedlem for LillePia kom den 28 mars... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
summer85 Skrevet 29. juni 2006 Forfatter #6 Del Skrevet 29. juni 2006 nei har ikke sett den fødseles listen jeg... hmmm. se om jeg finner den =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 29. juni 2006 #7 Del Skrevet 29. juni 2006 der er du jo!! *s* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
summer85 Skrevet 29. juni 2006 Forfatter #8 Del Skrevet 29. juni 2006 jepp, kom på at jeg måtte inn her å kikke litt da =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå